maandag 23 februari 2015

Kattige kaartjes tussendoor

Tussen de voorbereidingen voor de demodag van a.s. zaterdag bij LuMar door heb ik toch nog even wat andere kaartjes gemaakt. Ik vond 3d-velletjes van Francien tussen mijn spullen en ben daarmee aan de slag gegaan. Eerst eentje voor iemand die wel een steuntje in de rug kan gebruiken en een zwarte kat heeft:


Maar toen was ik wel lekker bezig en bedacht om dan meteen alle plaatjes maar te verwerken:
En de laatste werd héél anders, omdat ik het plaatje te bewerkelijk vond om 3d te knippen :-)

kaart1: blauwe basiskaart (Action), roze cardstock (ook Action), dessinpapier van Marianne Design "Elines fresh flowers", plaatje Franciens katten, stempel AUD design, roosje van Kruidvat
kaart 2 en 3: licht lila en roze basiskaarten (Aciton), roze en geel cardstock (ook Action), dessinpapier uit iDEE&post januari Doodlebug design inc. "kraft in color", plaatjes Franciens katten
kaart 4: basiskaart paars wolkenpapier (uit voorraad), paars lint uit voorraad (volgens mij Kruidvat), paarse parels (Action) en plaatje van Franciens katten

Woensdag komt mijn kaartje voor het kleurenkaartteam :-)


5 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat zijn ze leuk Jantine, ik ben weg van die roze...
Lieve groetjes Miranda

Margo zei

Hoi Jantine,
ik ben toevallig op je blog gekomen en ben volger geworden!
Je maakt erg leuke kaartjes !
Ik ben dol op deze met de katjes !
Groetjes en hopelijk tot blogs !
Margo

Rosina zei

Hele leuke poezenkaartjes Jantine....en allemaal met prachtige verschillende sketches....

Groetjes Rosina

Jantine zei

Wat leuk, welkom!
Groetjes
Jantine

Adriana zei

Wat leuk, ze zijn heel verschillend! De gele vind ik het mooist gemaakt.