zaterdag 25 juli 2015

60!

Mijn (oudste) schoonzus viert vandaag haar 60e verjaardag, kaartjes-tijd!
Met de vorige iDEE&post aan de slag gegaan, maar dat goud is echt niet mijn stijl :-)
Maar ik vind dat ik ook kaarten waar ik niet tevreden over ben zou moeten laten zien, vandaar:
Alles wat ik er nog bij/op deed maakte het er niet beter op,,,dus hier moet ze het mee doen.
De tekst is op de foto niet zo goed te lezen, maar is "have a happy birthday" met goud embossingpoeder.

mintgroene basiskaart, iDEE&post mei/juni "On Trend" dessinpapier, gouden pailletten uit dat pakket, gouden bloemetjes en steentjes uit voorraad, evenals goudkleurig embossingpoeder



1 opmerking:

  1. Een mooie verjaardagskaart voor je schoonzus.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt voor je reactie! Ik vind het altijd heel erg leuk om iets van je te lezen!
groetjes,
Jantine