donderdag 30 juli 2015

kleurenkaartteam grijs en paars deel 2

Ik was zo lekker op dreef met mijn paars en grijs en de op Google ontdekte sketches, dat ik nog even vrolijk doorging, met een vel van Marjoleine dat ook al heel lang in de kast lag te wachten:

paarse basiskaart, dessinpapier uit een blokje van Art Talent (Kruidvat), knipvel Marjoleine

Eigenlijk wilde ik het bij deze laten, maar toen viel mijn oog op de sketch van iDEE&post juli/augustus en die paste weer zo leuk bij het knipvel van Marjoleine (dat ook knoopjesafbeeldingen had), dus dat werd deze kaart:

paarse basiskaart, dessinpapier Art Talent (Kruidvat), knipvel Marjoleine, paarse inkt (randjes) van Kruidvat



2 opmerkingen:

Irene zei

Echt niet te geloven hoe die ene kleurenchallenge en de zoektocht naar papier zo veel leuke kaarten heeft opgeleverd, super gedaan Jantine!

xx Irene

Giny zei

2 prachtige creaties!!!

lieve groet Giny