woensdag 26 augustus 2015

Kleurenkaartteam 8e schakel 2015: paars en fluo geel

Hahaha, nou deze maand lukte het me niet met shoppen in mijn eigen kast alleen. Fluo geel heeft Nancy bedacht!
Dat lag niet in mijn kast. Ja een markeerstift in die kleur, maar heb toch even een uitstapje naar de hobbywinkel gemaakt (heel gevaarlijk altijd) en papier in de kleur gekocht.
Eenmaal bezig viel het eigenlijk reuze mee :-) Vorige maand maakte ik kerstkaarten en daarmee ben ik deze maand verder gegaan, iets feller van kleur, maar toch wel erg leuk:

En nog eentje van de restjes:

paarse basiskaart, fluo geel basispapier (het is geler dan op de foto), dessinpapier uit iDEE&post januari/februari, MD ster CR1226, sterrenponsen in verschillende maten, paarse plakparels, stempeltje van Action (kaart 1) en van MD Christmas around the world CS0880 (met paarse inkt gestempeld, maar dat verkleurd op fluo geel :-))

Wil je weten wie er zich nog meer hebben laten uitdagen? Bij Martina vind je de lijst :-)

Erg benieuwd wat de opdracht volgende maand wordt!

15 opmerkingen:

Giny zei

2 hele leuke kerstkaartjes, Jantine. Wel apart hoor met dat fluorgeel!

Lieve groet Giny

Sarah zei

Ik vind ze super leuk ! Liefs ☆ Sarah ☆

Veerle zei

Hoi Jantine, goed gelukt jouw kaartjes met het fluo geel.
Voor mij was het de aller eerste keer dat ik meedeed en ik heb niks in fluo geel. Dus heb ik maar een marker gebruikt. Groetjes, veerle

Nancy zei

Hey Jantine,

Super leuke kaarten maakte je in de kleuren van deze maand... Ik heb het niet voor iedereen even gemakkelijk gemaakt. Maar ik ben super tevreden met jouw resultaat! Word er helemaal vrolijk van... Zo'n kerstkaart wil ik wel in mijn brievenbus ontvangen! haha!!

Liefs,
Nancy

Nancy zei

Hey Jantine,

Super leuke kaarten maakte je in de kleuren van deze maand... Ik heb het niet voor iedereen even gemakkelijk gemaakt. Maar ik ben super tevreden met jouw resultaat! Word er helemaal vrolijk van... Zo'n kerstkaart wil ik wel in mijn brievenbus ontvangen! haha!!

Liefs,
Nancy

Diny zei

Prachtig Jantine....wat heb je leuke kaartjes gemaakt.
Groetjes Diny

Nelleke zei

Zo kan het ook! geweldig vooral je eerste kaart is erg leuk. groetjes, Nelleke

Sientje zei

Haha deze kerstkaart gaat zeker opvallen tussen alle andere kerstkaarten straks. Leuk gedaan!

martina's kaartjes zei

helemaal leuk zijn deze geworden ! wow ! wat een uitdaging, kerst in fluo, dat hebben ze nog niet gezien denk ik....
blij dat je de uitdaging bent aangegaan deze maand !
fijn dat je er weer bij was, hopelijk ben je volgende maand ook weer van de partij
grtjs,martina
x

Rosina zei

Hele mooie kerstkaartjes Jantine...leuk in die kleurtjes en zeker met die sterren prachtig gedaan...

groetjes Rosina

chantal zei

Geen gemakkelijke opdracht maar toch super geslaagd
liefs Chantal

Nancy Soetaert zei

Echt eens iets anders, kerst in fluo! leuk gedaan!
nancy

lenywim35 zei

Gaaf, Kerst in fluoriscerende kleuren. Goed geslaagd. gr leny w

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een goed idee...fluo-kerst...nu nog ballen in deze kleur..haha. Nee zonder gekheid, ik ben van je bovenste kaart helemaal weg Jantine..top.
Lieve groetjes Miranda

Francisca zei

leuk ,leuk je kon er geen genoeg van krijgen en je hebt twee toffe kaarten gemaakt.
vele groeten ,
Francisca