zaterdag 11 juni 2016

Feestvarkens!

De kinderen van mijn vriendinnen beginnen steeds groter te worden :-)
Voor 2 inmiddels 13-jarigen maakte ik echte feestvarken-kaartjes, in de hoop dat ze die (pubers als ze zijn) nog weten te waarderen...
 

kaart 1: witte basiskaart, roze basispapier, dessinpapier MD "Summerfun", nestabilities circle en scalloped circle, Eline's piglet (MD) COL1402, inkt (voor de randjes), cijfers "large number framelits dies" van SU, foamtape
kaart 2: lichtgele basiskaart, roze basispapier, dessinpapier 1kg papier van Action,  nestabilities circle en scalloped circle, Eline's piglet (MD) COL1402, cijfers "large number framelits dies" van SU, foamtape
De binnenkant van allebei de kaarten is op dezelfde wijze afgewerkt, alleen was ik bij de eerste vergeten een foto te maken.
Stempel binnenzijde "perfect pairings" van SU
Stempels enveloppe MD CS0899

5 opmerkingen:

Margo zei

Zo leuk gedaan Jantine ! Pubers kunnen dat ook wel waarderen hoor ! Ik ben er zeker van !
Groetjes
Margo

Sarah zei

Ik vind ze kei leuk.
Ik heb een dochter van 12 en die vind dit gaaf!!

Diny zei

Twee super leuke puber kaartjes Jantine!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ze zijn echt heel leuk en feestelijk Jantine, pubers vinden dat zeker wel leuk, misschien laten ze het niet altijd merken ;p
Lieve groetjes Miranda

Rosina zei

2 super leuke kaartje heb je voor die jonge meiden gemaakt Jantine...Ik weet wel zeker dat ze die waarderen...
KNAP gedaan!!


groetjes Rosina