zaterdag 15 oktober 2016

Kaartjes Demodag LuMar

Vandaag was de demodag bij LuMar goed bezocht.
Ik werkte met dezelfde materialen als de vorige keer, omdat er toen maar zo weinig bezoekers waren. Ik had wel nieuwe kaarten gemaakt:


 
 
 
 



En toen fladderde er van de week ineens een kaart van Erica door mijn beeld op Facebook en die heb ik geCASEd (heb het haar ook netjes laten weten)
Dit is de kaart van Erica:
En dit maakte ik:
 
(het onderste kaartje is maar 10x10)
Mijn foto's zijn vanmorgen met het regenachtige weer gemaakt (nu schijnt hier heerlijk het zonnetje)

al het materiaal is van CraftEmotions: Christmas Nature blok en de diverse dies, gecombineerd met Papicolor papier in de matchende kleuren, MD papierblok "Country Christmas", Foambalklei


6 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie serie kerstkaarten Jantine. Ik ben helemaal weg van die lichtblauwe met uil en die met de uil daarboven. Wat zijn het mooie beesten hè en ze worden op jouw kaarten extra in het zonnetje gezet.
Lieve groetjes Miranda

Rosina zei

Wat een serie prachtige winterse kaartjes heb je gemaakt voor die demo Jantine...heel leuk met die uiltjes erop...

groetjes Rosina

Marfien zei

Mooie serie voor een demo, fijn dat er ook belangstelling is

Ans S. zei

Geweldig mooie serie winterse kaartjes.

Groetjes Ans

Irene zei

Jeetje Jantine, jij bent even super bezig geweest! Ik herken CrafdtEmotion en Studio Light spullen als ik me niet vergis en vind je kaartjes echt prachtig geworden!

xx Irene

martina's kaartjes zei

wat een leuke reeks mooie kaartjes ! geslaagde werkjes allemaal !
grtjs,martina
x