zondag 30 oktober 2016

Paper Passion beurs in Tilburg 28-10-2016

Hoe heerlijk was dat? Een beurs op fietsafstand! Samen met Annelies heb ik er een gezellige dag van gemaakt. We hebben 3 workshops gedaan, waarvan ik van 2 de resultaten hier laat zien. De resultaten van de 3e workshop laten nog even op zich wachten, daar hebben we nl. Project Life kaartjes gemaakt, die ik nog op kaarten wil verwerken.
We vonden de beurs lekker overzichtelijk. Fijn dat er veel workshops waren en dat het niet loeidruk was. En op de fiets er naar toe, dat vond ik ook echt fijn.
Twee workshops bij Stampin'Up!-demonstratrices gedaan:
eerst eentje met de oh zo leuke Cookie Cutter Christmas set:
  
 
En daarna nog eentje met o.a. de Seasonal Bells set:
   
 
(het flesje met label heb ik liggend gefotografeerd, staand gaf problemen met belichting :-))
Kortom, een welbestede dag. En we kregen ook nog een leuke goodybag, omdat we entreekaartbestellers nr.? waren :-)




5 opmerkingen:

Marfien zei

Jammer dat ik niet kon komen, ziet er in elk geval leuk uit.
En dan ook nog een tassie voor je passie, hoop dat je daar ook iets speciaals mee kunt.
Het label heb ik ook al gemaakt voor kerstflesjes . . .

Sarah zei

Dat zag er een leuke dag uit!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk deze creaties van de work-shops Jantine. Ziet er mooi uit en wat leuk om je enthousiasme haast te voelen over de beurs. Klinkt ook als een heerlijke dag :)
Lieve groetjes Miranda

Margriet Tournier zei

Leuke kaartjes heb je gemaakt. Het was inderdaad een gezellige beurs en fijn dat hij kleinschalig was en niet zo mega druk. Leuk dat ik jullie tegenkwam!

Groetjes,
Margriet

Kim's CreaLife zei

Mooie creaties heb je gemaakt op de beurs. Lekker dat je op de fiets daarheen kan!
Liefs Kim