zaterdag 22 oktober 2016

Voor jou, van mij

Laatst hadden ze bij Aldi mini rittersport in de aanbieding. Die nam ik mee, om aardigheidjes mee te knutselen :-)
 
 
Het idee vond ik op Pinterest, daar breng ik toch heel wat tijd door...
Ik gebruikte de materialen uit de nieuwste iDEE&post, een leuk herfstig pakket!

uit iDEE&post oktober 2016: cardstock van Bazzill Peanut Fudge. dessinpapier Jen Hadfield "Warm & cozy", stempel Joy: "voor jou van mij", gestempeld met Stazon Jet Black. uitgesneden met Nestabillities circle, in de verpakking gesneden met Nestabillities inversed scallope, esdoornblad van MD LR0255, bakerstwine met metallic van Action, mini rittersport van Aldi


4 opmerkingen:

!neke zei

Super gaaf !

Ans S. zei

Super leuk doosje.

Groetjes Ans

Nancy Soetaert zei

wat leuk die doosjes!
Tijd dat ik jou ook eens ga volgen, niet enkel voor de KKT-crea's!
fijne dag
nancy

anncreatief zei

Schitterende kaart, supermooi.
Fijne dag Anneke