zondag 11 december 2016

Babykaartje

Voor een onlangs bevallen collega maakte ik dit kaartje:
Bij het opruimen van mijn hobbykast kwam ik mapjes met uitgeknipte 3-d-plaatjes tegen, dus ik ben van plan die de komende tijd op te gaan maken :-) Deze kwam al goed van pas!

witte basiskaart, dessinpapier uit een blokje van Forever Friends "Kraftnotes" (docrafts), stitched shaped framelits dies van Stampin'Up!, stempels van Pipoos (proficiat), AUD design (het is een jongen) en de letters zijn volgens mij van Wibra ooit, plaatje Precious Marieke

Jullie merken misschien dat ik nog minder regelmatig blog dan ik al deed. Mijn hoofd zit momenteel zo vol, dat kaartenmaken niet zo goed lukt :-( 

7 opmerkingen:

!neke zei

Mooie kaart , plaatje past perfect !

Diny zei

Prachtige kaart Jantine!
Groetjes Diny

Rosina zei

PRACHTIG dit geboortekaartje Jantine....Heeeeel leuk!!!

groetjes Rosina

Margo zei

Wat een lieverdje Jantine ! Zit over dat bloggen maar niet in ! Dat komt vanzelf wel weer !

Nancy Soetaert zei

schattig babykaartje Jantineè
groetjes
nancy

Ans S. zei

Wat een schattig babykaartje, heel mooi gemaakt.

Groetjes Ans

Marfien zei

Bekend fenomeen, je wil teveel in te weinig tijd, vanmiddag met mijn mams kerstkaartjes geschreven, zij schrijft haar naam op de kaart en ik doe de adressen . . . we zijn nog niet klaar
Lief babykaartje heb je gemaakt