vrijdag 23 december 2016

Snelle verjaardagskaartjes

Nou, niet iedereen heeft dit jaar een zelfgemaakte kerstkaart van mij ontvangen, heb geselecteerd wie de eer te beurt viel :-) Ik had er gewoon niet genoeg en kon me er de laatst tijd ook echt niet toe zetten. Volgend jaar beter...misschien ga ik wel meedoen met 52 weeks :-)

Wat wel nodig was, waren wat verjaardagskaarten en die heb ik wel zelf gemaakt. volgens een opzetje dat ik al eerder gebruikte:

zoiets als deze in "Hello Honey", maakte ik al eerder:
en nu lag er het een en ander in groen ("Cucumber Crush") en oranje ("Tangelo Twist") op mijn hobbytafel:
(waarom? vanwege de kleurenkaartuitdaging!)
 
 
Alleen dat fotograferen in die donkere decemberdagen (zelfs al zijn ze vrij licht): een crime!
De kleuren komen heel anders over dan ze zijn...
Maar goed, jullie krijgen een ideetje.

cremekleurig basispapier, Stampin'Up! stempels en ponsen: Petit Petals en Flower Shop, tekststempel SU Party Pants, dessinpapier ook van SU, weet niet hoe de lijn heet, maar in de kleuren Hello Honey, Cucumber Crush en Tangelo Twist (alleen vanwege de namen zou je ze al willen hebben :-)), rhinestones uit voorraad, SU Stitched Shaped Framelits Dies vierkant

5 opmerkingen:

Diny zei

Heel erg leuk allemaal Jantine...de bovenste is mijn favoriet!
Groetjes Diny

Jantine zei

Mijne ook, ik vind die kleine bloemtjes er erg leuk op. Met die grotere was een leuk probeersel, maar die vierkantjes vind ik toch geslaagder :-)

Sarah zei

Ze zijn leuk! Ik moet mijn bloemen ook nog eens gebruiken!

!neke zei

Echt een super serie !!!!!
Neem volgend jaar voor de bloemen: kersterren/ kristallen !
En je hebt een top serie !
Fijne dagen !

Ineke

Jantine zei

Dat is een goed idee!