donderdag 23 maart 2017

Kerstkaart week 12/52 WTC

En weer een nieuwe donderdag, dus weer een nieuwe kerstkaart voor 52 WTC... Hoewel "nieuw"...ja, de kaartjes zijn nieuw,  maar de materialen zijn uit de "oude doos":-)
Over de ene ben ik iets meer tevreden dan over de andere.
Dat zijn weer twee kaartjes erbij! (Grappig, ik zie nu op mijn beeldscherm dat de kaarten "verschillend" rood zijn, terwijl ze echt hetzelfde zijn en de foto's zijn onder dezelfde omstandigheden met misschien 1 minuut verschil gemaakt :-))

rode basiskaarten met uitgestanste ster, dessinpapier uit voorraad, plaatjes van 2 smalle knipvellen van MD, getekend door Tiny, gouden stift, gouden plaksterren en "prettige feestdagen", de label "prettige feestdagen" had ik ooit van een (gekregen) kaartje afgehaald



13 opmerkingen:

Diny zei

Wat leuk gedaan Jantine....ik vind ze beiden leuk..
groetjes Diny

Annemarie en Merit zei

zijn beide hele leuke kerstkaartjes, ja het is maar net hoe het licht erop valt...


liefs Annemarie

!neke zei

Beide kaarten leuk !!!!!
De eerste springt er voor mij uit !

groeten Ineke

GerJanne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
GerJanne zei

Hoi Jantine,
heel leuk, allebei. Vreemd is dat he? Heb ik ook wel eens en dan gewoon met hetzelfde kaartje! Afhankelijk van de positie van de kaart.
Groetjes,
GerJanne

Ans Gilbert zei

Hoi Jantine,
ze zijn heel leuk! grappig dat kleurverschil, misschien komt het dat de onderste meer het roze aanneemt en de bovenste wat helderder is, die vind ik het mooist!
groetjes,
Ans

Margreet zei

Twee leuke kaartjes, Jantine...wat apart, die 2 verschillende kleuren, terwijl ze toch hetzelfde zijn.
xxx Margreet

Monique zei

Leuke kaarten zijn het geworden!

Lieve groetjes, Monique

Suzan zei

Prachtige kerstkaartjes Jantine! Super!
Groetjes Suzan
DT 52 WTC

marian zei

Heel mooi deze kaartjes uit de oude doos.
Groetjes van Marian.

Nancy Soetaert zei

wat zijn dat leuke kerstmanplaatjes! tof!
Ik vind kaartjes fotograferen ook zo moeilijk, de kleur van de ondergrond kan ook al zo'n verschil maken...
fijn dat je er weer bij bent met je donderdagse kaartjes!
Nancy DT52WTC

Eri zei

Leuke kaarten Jantine! De eerste springt er voor mij uit.
Groetjes, Eri

Rosina zei

Dat zijn weer 2 super leuke kerstkaartjes Jantine...mooi zo met dezelfde sketch en toch heel verschillende kaartjes KNAP gedaan!!

groetjes
Rosina
DT 52WTC