donderdag 11 mei 2017

Kerstkaart week 19/52 WTC

Donderdag, kerstkaartdag bij 52 WTC!
En deze week zag ik op allerlei blogs challenges voorbij komen en voor ik het wist had ik een kerstkaart in mijn hoofd die aan die challenges mee kon doen :-)
Bij de liftchallenge vragen ze een gestempelde achtergrond en paperpiecing en bij Dutch Card Lovers willen ze groen, wit en rood zien (met een vleugje zwart).
Mijn kerstkaartje voor deze week:
rood en wit basispapier, groen en rood dessinpapier (blokjes van Action), stempelset "Reason for the Season" van Stampin'Up!, groene en rode inkt (Kruidvat, Art Talent), gepaperpiecte kerstballen zijn bewerkt met Glossy Accents, voor een glimmend accentje :-)


Toen ik vanmorgen mijn kaartje ging linken bij 52 WTC ontdekte ik tot mijn verrassing dat ik 2e ben geworden met mijn grappige kerstkaart. Jippie!

23 opmerkingen:

Rosina zei

Het is je inderdaad heel mooi gelukt jantine die combinatie van die challenges...heel mooi kerstkaartje is het geworden...
mooie frisse kleurtjes...

groetjes Rosina
DT 52WTC

PIKO hobbyblog zei

Een hele mooie frisse kerstkaart prachtig!
Groetjes,
Pia

Annemarie en Merit zei

wat een gave kaart, heel leuk gedaan.

fijne dag veel liefs Annemarie

Eri zei

Mooie kaart in deze traditionele kleuren Jantine, leuk dat je verschillende challenges kan combineren.
Groetjes, Eri

Margreet zei

Wat een mooie kerstballen!
xxx Margreet

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Je hebt weer een mooie kerstkaart gemaakt voor ons Jantine. Nog gefeliciteerd met je top drie plekje. Je badge prijkt al op je blog zie ik... Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

Nancy Soetaert zei

mooi met die fijne takjes in verschillende kleuren!
groetjes
Nancy
DT52WTC

Suzan zei

Prachtig kaartje Jantine! En gefeliciteerd met je top 2!!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Marjan zei

Slim gecombineerd deze twee challenges en een heel leuke kaart! Mooie takjes en erg leuke kerstballen! Dank je wel voor het meedoen met DCL en met de Liftchallenge.

marian zei

Heel mooi kaartje en gefeliciteerd met je ereplaatsje.
Groetjes van Marian.

afke zei

Een hele leuke kaart met deze kerstballen. Gefeliciteerd met je 2e plaats met je grappige kaart!!
Groetjes, Afke

Creanita60.blogspot.nl zei

Leuk gedaan om de verschillende challenges zo met elkaar te combineren.
groetjes Anita

Freubelmina zei

Het is een hele leuke geworden deze week, super!
Jij ook gefeliciteerd met je winnende kaartje, hij is ook erg leuk!
Fijne avond,liefs Wilma

!neke zei

Knappe combi met deze challenges !!!!!!
Mooie kaart !!!!

groeten Ineke
DT 52 WTC

Enny zei

Een heel mooie kerstkaart, en superleuk dat je zo aan verschillende uitdagingen kan meedoen ! Nog bedankt voor je commentaar op mijn blog. Groetjes, Enny

Marfien zei

Leuk idee om deze challenges te combineren,tof gedaan

GerJanne zei

Gefeliciteerd met je top 3 plekje! Altijd zo leuk om te ontdekken! Deze kaart is ook weer goed bedacht. EN handig om deze challenges te combineren!
GerJanne

Angelique zei

Leuke kaart met de paperpieced kerstballen. Knap om verschillende challenges te combineren. Gefeliciteerd met je top drie kaartje.
lieve groetjes Angelique

Margot zei

Mooie kaart! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

Cornelie zei

3 uitdagingen in een kaart. Knap! Leuk gedaan. Dank je wel voor het meedoen!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ik geloof dat ik hier een idee heb opgedaan!! Wat een leuke kaart.

PIKO hobbyblog zei

Een hele mooie kaart.
Groetjes,
Pia

Ellen zei

Wat een mooie kaart!
Leuk dat je meedoet met de challenge van DCL.
Groetjes Ellen