donderdag 18 mei 2017

Kerstkaart week 20/52 WTC

En alweer is het donderdag, wat vliegen die weken toch voorbij! Weer een nieuwe kaart voor 52 WTC! Tijdens het opruimen vond ik in een oude thuisagenda van Postnl (misschien was het zelfs nog wel TNT) een "knipvel" van Sieb Posthuma met leuke kersthondjes. Meteen maar gebruikt op mijn kerstkaart van deze week :-)
Omdat het een knipvel heet heb ik een van de hondjes uitgeknipt uit het restje en een takje hulst, deze heb ik verhoogd opgeplakt.
En in het kader van Cornelie's "Use your stuff" heb ik wat enameldots die ik ook al heel lang had liggen ("zonde om te gebruiken"...) nu toch eindelijk maar eens gebruikt.



rood basispapier, groen dessinpapier van Bo Bunny (lag er ook al heel lang trouwens), knipvel uit Thuisagenda, stempel Stampin'Up! "Oh what fun", enameldots ook van Stampin'Up!



18 opmerkingen:

Freubelmina zei

Wat een schatje Jantine!!
Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

Nancy Soetaert zei

Heel leuke kaart met die kersthondjes!
fijne dag
Nancy Dt52WTC

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een grappig kaartje met de hondjes. Leuk idee Use Your Stuff, zijn de dotjes van SU? Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

Gina zei

Heel leuke kaart met die schattige hondjes ! Groetjes, Gina

lenywim35 zei

Wat eenlieve kerstkaart. Ik herkende zo de 3D uitgeknipte, aan de schaduw. Ik had zo'n vel met allemaal dalmatiers. Die heb ik uittentreuren gebruikt. Ook zo leuk. grts leny

Eri zei

Wat een grappige kerstkaart met die hondjes. Leuk om er één verhoogd op te plakken! Ik ken dat; "zonde om te gebruiken"! De enamels passen er perfect bij.
Groetjes, Eri

Margreet zei

Wat een gaaf kaartje met al die hondjes en leuk dat je er eentje verhoogd hebt opgeplakt...geeft het nét iets extra's!
xxx Margreet

Epie zei

Prachtige kerstkaart voor de hondenliefhebber Jantine
Groetjes van Epie

Caroline Cards zei

Heel leuk met al die honden!
groetjes, Caroline

PIKO hobbyblog zei

Leuk zo met die hondjes al met al een prachtige kerstkaart.
Groetjes,
Pia

Rosina zei

Heel lief dit kerstkaartje Jantine...zo leuk met die hondjes ..
groetjes Rosina

!neke zei

Super gaaf gedaan !!!!!!

groeten Ineke
DT 52 WTC

Marijke zei

Wat een grappig papier en wat leuk gedaan zo! De tekst vind ik ook mooie letters hebben! Groetjes Marijke.

Angelique zei

Hele leuke kaart, wat een grappig papier vond je nog in die oude agenda.
lieve groetjes Angelique

Suzan zei

Je hebt weer een schitterend kerstkaartje gemaakt Jantine!
Groetjes Suzan
DT 52 WTC

Petra-loves-paper zei

heel leuk met al die hondjes!

Nancy zei

Hey Jantine,

Wat een super leuke kerstkaart! Tof hondjes-kerst-papier!!

Liefs,
Nancy

Jolanda zei

Leuk zo'n aparte kerstkaart! Heerlijk om zo je oude spulletjes te gebruiken om iets leuks mee te maken.