maandag 21 augustus 2017

40 jaar bij elkaar!

Vorige maand hadden wij een feestje van de schoonouders van mijn bonusdochter, die 40 jaar getrouwd waren. Heel leuk dat wij ook waren uitgenodigd.
Ze vroegen om een bijdrage voor een project dat zij een warm hart toedragen en ik maakte een felicitatiekaartje in de stijl van de uitnodiging:
de binnenkant: 
de uitnodiging:
Het lichtblauwe papier van de felicitatiekaart heeft exact dezelfde kleur als de uitnodiging, ik vond het wel bijzonder dat ik dat gewoon in mijn la had liggen :-)

licht-, midden- en donkerblauw basispapier, Stampin'Up "number of years"set en stempelset "Recht uit het hart" nestabilitie cirkel, Archival inkt blauw


7 opmerkingen:

Marfien zei

Gaaf kaartje Jantine, superleuke lift

Crealientje zei

Hallo Jantine,
Mooi kaartje past perfect in de style van de uitnodiging.
Leuk gedaan!
Lieve groetjes Crealientje.

Nancy Soetaert zei

zo tof dat je in de stijl van de uitnodiging gewerkt hebt! heel mooi!
nancy

Diny zei

Wat ontzettend leuk hoe je de uitnodiging hebt weergegeven op je kaartje Jantine.....prachtig!
Groetjes Diny

Sarah zei

Dat heb je MOOI gedaan!! Xx

GerJanne zei

Zeker bijzonder dat je exact dezelfde kleur aan papier in je la had liggen. Leuk hoe je de originele uitnodiging hebt gebruikt in je kaart. Dat zal zeker gewaardeerd zijn. Kan niet anders?
Groetjes,
GerJanne

Freubelmina zei

Dit heb je erg leuk gemaakt Jantine, schitterend!
Fijne zondag en lieve groetjes, Wilma