donderdag 17 augustus 2017

Kerstkaart week 33/52 WTC

En hier zijn we weer met een kerstkaart voor 52 WTC op donderdag. En alweer een kaart volgens een sketch, ik geloof dat ik de smaak aardig te pakken begin te krijgen :-)
Dit keer is de sketch van Knutsels en Kadootjes, je hebt m vast al vaker voorbij zien komen :-)
Ik kwam er op om deze sketch te gebruiken, door het uitgeknipte plaatje (dat uit een stukje inpakpapier is). Door de ronde vorm dacht ik aan de sketch die ik regelmatig zag langskomen...

rode basiskaart (2 enkele kaarten, aan 1 zijkant op elkaar geplakt) ooit nog van V&D, dessinpapier uit een blokje van Action (de besjes glimmen!), washitape van Hema, plaatje uit inpakpapier, vogeltje en engeltje verhoogd opgeplakt met foamblokjes

Ik hoop dat ik er aan denk en dat het me lukt om te linken, dit berichtje is al klaargezet, wij zitten tijdelijk in een andere tijdzone :-)

* 52 WTC
* Knutsels en kadootjes

25 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Heel mooie kaart Jantine. Ik vond het ook een heel leuke schets om te gebruiken.
Fijne dag
Nancy DT52WTC

SylS creaties zei

Mooi kaartje! Oh dat achtergrondje moet ik ook nog ergens hebben liggen...
Groetjes,
Syl

Diny zei

Prachtig kaartje met deze leuke sketch Jantine!
Groetjes Diny

Annemarie en Merit zei

Leuk kerstkaartje Jantine!
Groetjes, Merit en Annemarie

Eri zei

Een heel leuk kaartje met deze sketch! Nog veel plezier in je andere tijdzone.
Groetjes, Eri

Enny zei

Een heel mooi kaartje, leuk plaatje, en mooi papier en tape ! Geniet nog in je andere tijdzone ! Groetjes, Enny

Colien zei

Wat een leuke kaart, mooi gemaakt volgens de ondertussen bekende sketch!
Top dat je, ondanks het tijdsverschil, meedoet met onze wekelijkse uitdaging bij 52WTC, dankjewel!
grtz. Colien

GerJanne zei

Heel leuk Jantine! Ik herkende de sketch meteen! Leuk plaatje heb je gevonden.
En ik ben nu wel benieuwd welke andere tijdzone jij zit. Vas meer dan twee uur? En dank je wel voor het meedoen bij ons van Ken K.
GerJanne

Trijntje zei

Leuk Jantine. IK herken de schets... Leuk geworden. Groeten Trijntje

Ans Gilbert zei

Leuke sketch Jantine,
jouw kaartje is weer heel erg leuk,mooi het rondje met de kleine afbeeldingen.
groetjes,
Ans

marian zei

Heel erg leuk deze kaart en sketch.
Groetjes van Marian.

Marijke zei

Een leuk kaartje en een leuke sketch! Ik vergeet altijd een sketch te gebruiken. Ben ik al klaar en dan denk ik o ja!! Groetjes Marijke.

Mieke zei

Mooie kaart!

Irene zei

Ja, daar is tie dan haha, heel leuk Jantine!!

xx Irene

Monique zei

Hele mooie kaart. De sketch is inderdaad leuk om te gebruiken.
Dank je wel je deelname bij 52WTC en K&K.
Lieve groetjes, Monique

Suzan zei

Wat een leuke kerstkaart Jantine! En de sketch is ook super!
Groetjes Suzan
DT 52 WTC

Epie zei

Mooi gemaakt naar de sketch Jantine ,
leuk dat vogeltje en een engeltje !!
Fijne avond van Epie DT52WTC

!neke zei

Mooi Jantine !!!!
Handig toch een schets !

groeten Ineke
DT 52 WTC

Petra-loves-paper zei

leuk kaartje, waar inpakpapier al niet goed voor is! groetjes Petra

Caroline Cards zei

Heel leuk Jantine en mooi papier!
groetjes, Caroline

Marjan zei

Wat een schattig kaartje, dat plaatje is zo lief!!

Marfien zei

leuke kaart, met deze schets kun je leuke kaartjes maken (vind ik)

Freubelmina zei

Prachtige kerstkaart Jantine!
Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

Angelique zei

Wat een schattig kaartje, ik heb dezelfde sketch gebruikt voor mijn kerstkaartje deze week.
lieve groetjes Angelique

Crealientje zei

Leuk kerstkaartje!
Wie bewaard heeft wat, V&D is nostalgie, mocht er graag winkelen.
Leuk om kadopapier plaatjes te gebruiken.
En als je nog weg bent, veel plezier!
Groetjes Crealientje.