dinsdag 19 september 2017

Opa en oma!

Vrienden van ons werden opa en oma en dat verdient natuurlijk een kaartje! Aangezien ik niet wist of het een kleinzoon of een kleindochter ging worden maakte ik iets "neutraals", dat goed past bij de uitdaging van Knutsels en Kadootjes.






Overigens is het kindje inmiddels geboren, een meisje! Helemaal gezond, gelukkig.


lichtgele basiskaart, dessinpapier van Action en Wibra, lila en groene inkt voor de randjes,  donkergeel papier (letters), afbeelding Forever Friends uit oud knipvel

9 opmerkingen:

Rosina zei

Heel mooi dit babykaartje Jantine...leuk voor nieuwe opa en oma

groetjes Rosina

Freubelmina zei

Leuke kaart Jantine en inderdaad geschikt voor een meisje of een jongen.
Fijne avond xxx

Diny zei

Wat een leuk babykaartje Jantine....mooi gedaan met de tekst!
Jij vroeg waar ik het boekenpapier vandaan heb, het is van de verpakking van een boekenbon.
Groetjes Diny

Angelique zei

Wat een schattig babykaartje, leuk hoe je opa en oma hebt neergezet.
lieve groetjes Angelique

Nelleke zei

Wat een schatje en dat wordt zeker door de opa en oma gewaardeerd. Groetjes, Nelleke

Cornelie zei

Wat ben je lekker bezig met use your stuff! Dank je wel voor je berichtjes. Super leuk allemaal en ik denk dat ik gewoon naar je blog link want dan komen ze genoeg tegen haha.
Groetjes Cornelie

Sylvia zei

Wat een lief kaartje,Jantine.Het is een schattig beertje.Fijne avond.

Groetjes,Sylvia.

SylS creaties zei

Leuk kaartje! En fijn dat alles goed is met de kleine!
groetjes, Syl

Monique zei

Prachtig kaartje Jantine!
Leuk dat je meedoet bij K&K.
Groetjes, Monique