maandag 23 oktober 2017

Kerstkaart op maandag!

Zomaar een kerstkaartje op maandag, i.p.v. op donderdag. Dat is geen inhaalrace voor gemiste donderdagen, maar het heeft toch met 52WTC te maken! Ze zijn daar namelijk op zoek naar nieuwe DT-leden. Ik heb daar eerst even goed over nagedacht en vervolgens moest ik even op zoek naar een moment om een kaartje te maken :-)
Ik doe dit jaar voor het eerst mee met 52WTC en ik vind het hartstikke leuk. Het is me ook meegevallen, elke week een kerstkaart. En ik vind de grote verscheidenheid aan kerstkaarten die ik in de afgelopen weken heb gemaakt ook erg leuk. Ik probeer technieken en merken af te wisselen en te combineren.
Elke donderdag is weer een feestje, om al die kerstkaartjes van de deelnemers te zien, zo verschillend, zo leuk! Ik ga eigenlijk altijd bij iedereen even langs. Het lijkt me leuk om dat als DT-lid ook te doen!
Hier het kaartje dat ik maakte (hier met een kaarsje er achter gefotografeerd):
Zo ziet het kaartje er dicht uit (buiten gefotografeerd, lijkt het rood gek genoeg niet zo rood):
En de binnenkant: 
rood papier, vellum "Christmas mice" van Pergamano, bomenstans groot MD LR0136, kleine bomen Craft Emotions, sterren Crealies no 13, witte foamballclay, glitterlijm, wink of stella (mutsjes muisjes), zilveren gelpen (randje om mal), vierkante mal Action

* #useyourstuff! (Pergamano vellum)

13 opmerkingen:

Monique zei

Wat een prachtige kaart. Mooi met het vellum zodat er een lichtje achter kan. Succes!
Lieve groetjes, Monique

Sarah zei

Leuk kaartje.
Ik wens het DT je toe!

Diny zei

Een mooi kaartje met een verrassende binnenkant Jantine!
Groetjes Diny

Wil Frutsel zei

Prachtig kaartje, en met het lichtje geeft het nog iets extra's!!
xx Wilma

Freubelmina zei

Wat een mooie kaart Jantine! Ik gun het je heel erg dat je hun DT team mag versterken, echt iets voor jou! Lieve groetjes xxx

Petra-loves-paper zei

Wat leuk het lichtje achter je kaart! Ik maakte eerst altijd een groot aantal dezelfde kerstkaarten, maar sinds ik meedoe met 52WTC maak ik veel meer varianten en dat is eigenlijk een stuk leuker om te doen hè?! En doordat je het hele jaar bezig bent aanzienlijk minder stress aan het eind van het jaar hihi.... Ik hoop dat je in het DT mag, want je kaartjes zien er altijd ontzettend leuk uit, succes! grt, Petra

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Jantine...wat leuk met dat lichtje erachter ....brengt nog meer sfeer in de donkere dagen...
Leuk dat je deze instuurd om in het DT te komen...
groetjes
Rosina

Ans S. zei

Prachtige kaart, Jantine.
Ik hoop voor je dat je in het DT komt.

Groetjes Ans

Nelleke zei

Leuke kaart. Het verbaasd mij telkens weer hoe kleuren vaak anders blijken te zijn. Groetjes, Nelleke

Marfien zei

Gelukkig hoeft deze kaart niet buiten te staan, leuk met het vellum en een lichtje

Sylvia zei

Hele mooie kerstkaart,Jantine.Wat een schattig plaatje.

Groetjes,Sylvia.

Margo zei

Wat een lief kaartje Jantine !

SylS creaties zei

Leuke kaart! Die kleine balletjes, is dat dat foamballclay? Ben benieuwd hoe je dat zo mooi vast krijgt op de kaart. groetjes, Syl