donderdag 23 november 2017

Kerstkaart week 47/52 WTC

Donderdag, dus een verse kerstkaart voor 52 WTC. Deze week gebruikte ik de sketch van Cheerful Sketches, die ik al bij diverse mensen langs zag komen.
Ik wilde graag weer een van mijn schattige IKEA-labels gebruiken, dat was even zoeken naar een goed achtergrondje achter het label, maar ik ben wel tevreden:
 
(wit was te wit, crème was ook te licht, uiteindelijk vond ik een lichte kraftsoort in mijn la met restjes...)
De binnenkant kreeg een stempeltje:
En dit is de gebruikte sketch: 
Ik ben erg benieuwd naar alle kerstcreaties, deze week. Wat schiet het al op hè...binnenkort ga ik ze schrijven. Leuk om dan al die kaarten die ik het afgelopen jaar gemaakt heb weer door mijn handen te laten gaan!

rood basispapier, kraftpapier in diverse kleuren, kraftdessinpapier van Action (denk ik), labeltje en washitape IKEA, mal MD CR1241, jute-touw van Flying Tiger 

32 opmerkingen:

Monique zei

Prachtige kaart Jantine. De kleuren passen heel goed bij elkaar.
Lieve groetjes, Monique

Sarah zei

Heel leuk!

Rosina zei

een heel lief kerstkaartje Jantine, zo een geinig kerstmanneke erop...
en de sketch heel mooi uitgewerkt, bedankt voor je deelname
Groetjes
Rosina
DT 52 WTC
DT Cheerful Sketches

Annemarie en Merit zei

Vrolijk en leuk kerstkaartje Jantine. De kleuren passen goed bij elkaar, goed gelukt!
Groetjes, Merit en Annemarie

Enny zei

Een heel mooi kerstkaartje, leuk kerstfiguurtje erop en mooie kleuren ! Groetjes, Enny

Eri zei

Heel geslaagd dit achtergrondje bij het label! Het is een leuke kaart geworden. Ja tof hé, om al die kaarten nog eens te bekijken voor je ze weg stuurt!
Groetjes, Eri

Bea zei

Leuk kaartje Jantine, bedankt voor het meedoen aan Cheerful Sketches Challenge

groetjes Bea.

Marijke zei

Een leuke kaart en leuk kerstmannetje. Groetjes Marijke.

Irene zei

Vrolijk met dat manneke Jantine!!

xx Irene

Diny zei

Wat heb jij een prachtige kaart gemaakt met de sketch Jantine.....helemaal goed!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Zó leuk bedacht om met deze labels kaarten te maken. Ik vind dit ook weer een superleuke kerstkaart Jantine. Alles past zo gaaf bij het plaatje, leuk dat gebakjes kraft...een kaart om van te smullen ;p
Lieve groetjes Miranda

Caroline Cards zei

Wat een leuke kaart met een super leuk plaatje!
groetjes, Caroline

Unknown zei

Hoi Jantine , wat een leuke kerstkaart wéér !
Mooie mal en een grappig kerstmannetje is blikvanger
Kerstgroetjes van Epie
DT52WTC

Ans Gilbert zei

Ik ben echt weg van dat leuke Ikea mannetje, je papiertjes passen er perfect bij, hele mooie kaart,
groetjes
Ans

!neke zei

Wat een leuk ventje/kerstmannetje erop !!!!
Mooie uitwerking van de schets !

groeten Ineke
DT 52 WTC

Margreet zei

Wat een ontzettend leuk kerstmannenlabeltje heb je gebruikt, Jantine. Ook je papier is erg mooi.
Dank je wel voor je deelname bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet

Trijntje zei

Wat een leukerd volgens de schets Jantine. Super de sup leuk gemaakt. Groeten Trijntje

Nancy Soetaert zei

Zo vrolijk met die kerstman!
Tja, die kaartjes schrijven, en dan kiezen welke voor wie... oei, zo moeilijk vind ik dat...
Groetjes
Nancy DT52WTC

Gina zei

Ik dacht al dat ik het Ikea-mannetje herkende ! Heel leuk ingewerkt in de sketch ! Groetjes, Gina

Margo zei

Hij is superleuk geworden ! Ik ga dit weekend al beginnen schrijven, dan weet ik hoever ik sta ...

Creanita60.blogspot.nl zei

Het is een hele leuke kaart geworden met het ikea mannetje!
Groetjes Anita

Angelique zei

Mooie kerstkaart met het grappige label. Ik moet nog tellen hoeveel kerstkaarten ik nu heb. Mooie fleurige kaart maakte je voor Colien. Heerlijk zo'n onverwacht weekje weg.
lieve groetjes Angelique

lenywim35 zei

Heel leuke kerstkaart met die mooie label. De schets zag ik idd vaak voorbijkomen. Maar het is wel een mooie. Succes er mee Jantine. grts sleny

Freubelmina zei

Een hele leuke kaart heb je met de sketch gemaakt Jantine!
Lieve groetjes xx

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Jantine! Top!
Groetjes Suzan
DT 52 WTC

Sylvia zei

Superleuke kerstkaart,Jantine.Wat een grappig mannetje.Een fijn weekend.

Groetjes,Sylvia.

SylS creaties zei

Erg mooi weer! Lastig soms he om de juiste kleurencombinatie te vinden. Fijn weekend! groetjes, Syl

Grietje Jansen zei

Mooie kaart van een leuke sketch.
En ja je hebt gelijk wat de tijd betreft, ben wel al het hele jaar door kerstkaarten aan het maken, maar aan schrijven had ik nog niet gedacht, en het is er inderdaad al bijna tijd voor.

Grietje

Petra-loves-paper zei

Prachtige uitwerking van de sketch, leuk om te zien hoe het touwtje langs de binnenkant van de kaart gaat!

anncreatief zei

Vrolijk en leuk kerstkaartje via de sketch Jantine. De kleuren passen goed bij elkaar, goed gelukt super!

Ans S. zei

Super leuke kaart heb je met het label van Ikea gemaakt.

Groetjes Ans

Adriana zei

Gaaf zeg! Alles past perfect. Echt leuk gedaan!
Groetjes Adriana