donderdag 7 december 2017

Kerstkaart week 49/52 WTC

Vorige week was het de laatste donderdag van november en dus een challengekaartje voor 52 WTC deze week! De vraag was "Elves op je kaart". Dat was even zoeken, want die had ik niet in mijn (toch ruime) voorraad...maar internet bood uitkomst, ik vond een leuke kleurplaat van een Elf-meisje, die ik verkleinde en inkleurde met mijn Derwents. Aangezien Elven de Kerstman helpen heb ik haar wat cadeautjes meegegeven:
Het is goed kijken, met die lange haren, maar ze heeft echt puntige oortjes :-)

En tja, ik MOEST gewoon nog een kaartje maken, want ik las dus telkens ELVIS op je kaart en aangezien ik iemand ken die dat wel kan waarderen...
Ook hier bood internet uitkomst voor wat betreft de afbeelding.

wit basispapier, dessinpapier uit oud blokje van Action, enamel dots, 
kaart 1:rood lint uit voorraad, wit labeltje zelf getekend en geschreven, afbeelding Elf van internet ingekleurd met Derwent potloden en Wink of Stella
kaart 2: stempeltje Boekenvoordeel, rode washitape (deel stempel gepaperpieced), afbeelding Elvis van internet

32 opmerkingen:

Margo zei

Wat een toffe kaarten en je hebt er meteen weer 2 klaar ! Elvis op je kaart, schitterend gewoon ! Die vind ik ook gewoon super hoor ! En bij je elfje kan je de puntige oortjes goed zien !
Fijne donderdag !
Groetjes
Margo

martina's kaartjes zei

lieve en leuke kaartjes zijn het geworden
grtjs,martina
x

Dendrobium zei

Pomysłowe i ładne kartki
Pozdrawiam

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Ik vind het zo leuk om te lezen dat mensen echt op zoek zijn gegaan naar een afbeelding van Elves. En dat ze de uitdaging samen met ons zijn aan gegaan. Je hebt een erg mooi kaartje gemaakt. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Whaha, geweldig die Elvis-kaart, ik las ook steeds Elvis en aangezien ik fan ben van deze zanger vind ik die kaart extra super Jantine. Ook je bovenste kaart vind ik mooi, dat is echt een schattig elfje boven op die cadeautjes.
Lieve groetjes Miranda

Annemarie en Merit zei

wat een leuke kaartjes...ELVis op je kaart geweldig!!

fijne dag liefs Annemarie en Merit

Epie zei

WWooowwww Jantine wat een leuke kaart met elves ...
We zitten echt in de kadootjes , dank voor je bijdrage .
Groetjes Epie DT52WTC

Enny zei

Wauw super die Elvis kaart, je moet er maar op komen, en je elf-kaart is ook prachtig ! Groetjes, Enny

Larissa zei

Haha, die Elvis kaart is zeker leuk.
En het elves kaartje natuurlijk ook.

Sylvia zei

2 mooie kaarten,Jantine.Schatiig meisje en je hebt een leuk Elvis plaatje gevonden.

Groetjes,Sylvia.

Monique zei

Wat een mooie kaarten! Als Elvis fan gaat mijn voorkeur natuurlijk wel naar je 2e kaartje.
Lieve groetjes, Monique

Marijke zei

Twee mooie kaarten en de echte Elvis past er goed bij!Erg leuk gedaan! Groetjes Marijke.

Eri zei

Hahaha, wat heb je dat leuk gedaan met die ELV(i)S kaarten, ze zijn allebei erg leuk geworden.
Groetjes, Eri

Freubelmina zei

Jij bent echt heel goed geslaagd Jantine, de Elve kaartje is een plaatje maar ook die met Elvis is TE leuk, goed bedacht! Fijne avond xx

Diny zei

Wat en ontzettend goed idee Jantine.....en je hebt er weer twee hele mooie kaartjes bij!
Bedankt voor je toelichting op mijn vraag van gisteren!
Groetjes Diny

Irene zei

Nou hier ook ELVIS hoor dus je bent niet de enige en je kaarten zijn allebei te gek leuk Jantine!

xx Irene

Gina zei

Heel grappig en leuk de elve én de Elviskaart ! Hihi ! Groetjes, Gina

Ans Gilbert zei

Wat een leuke Elviskaart, dat plaatje is echt super en ook het elfje op je eerste kaart is leuk, ik zie haar oortjes wel..
groetjes
Ans

Sarah zei

Geweldig!! Alle twee!!
Ik wou graag meedoen met deze leuke opdracht maar de waterpokken gooide roet in het eten! Xx

Margreet zei

Beide kaartjes zijn geweldig, Jantine!
xxx Margreet

!neke zei

Ze zijn leuk !!!!!!

groeten Ineke
DT 52 WTC

Rosina zei

2 hele leuke kaartjes Jantine....en grappig dat je er ook eentje gemaakt heb met 'ELVIS' erop...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Je@net zei

Leuke kaarten, Jantine. Vooral die Elvis vind ik zo leuk!!

Caroline Cards zei

Leuke kaarten!
groetjes, Caroline

Suzan zei

Ik vind het superleuke kaartjes Jantine! En vind de Elvis top!!
Groetjes Suzan
DT 52 WTC

Sarah zei

Hey Jantine, ik reageer hier nog even. Ik wou vandaag niet weer op mijn blog uitwijden over hoe het hier is omdat ik voel dat het wat gezaag wordt.
De dag gisteren en vannacht was een ramp. Hij had zoveel jeuk en pijn, dat we beiden weer niet veel sliepen.
Deze vroege ochtend ( vanaf dat de andere naar school zijn ) tot nu beiden wat kunnen bijslapen. Ik voel me terug wat onder te levende en Moriander loopt weer wat rond en begint weer wat te spelen. Het was zo heftig!! Hopelijk hebben we nu het ergste gehad.
Mijn papa is zo blij om thuis te zijn, met de verpleging lukt het goed maar het is nog een lange weg voordat hij weer zal kunnen staan op zijn heup. Ook voor het accent was hij niet zo mobiel. Buiten zat hij altijd in een rolstoel en binnen kon hij alleen stappen met steun. Dus het is nog afwachten hoeveel mobilteit hij weer terug kan verwerven.
Jouw steunende berichtjes doen me telkens zo' n deugd. Dank je.
Vandaag wordt het hier heel rustig aan. Ik ga wat kerstkaarten schrijven en de boel de boel laten, ik heb geen fut. Maar vanaf nu gaat het elke dag beter. Hij is zeker nog thuis tot maandag. Is nodig want eetlust is er ook al dagen niet. We komen er wel!!
Fijne dag voor jou!

Sarah zei

Accent = accident☺

lenywim35 zei

Allebei leuk gedaan Jantine. Vorig jaar hebik ook een kaartje van Elvis gezocht, maar niet gevonden. Maar een gitaar e.d. gekozen. Was geslaagd en ik kreeg er een hrtelijk bedankt voor. grts leny

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Hele leuke kaartjes Jantine! En origineel, met de pakjes en Elvis :)
Leuk dat je (weer) meedoet met de '52 Weeks to Christmas'!
Kerst-groetjes, Yvonne (DT 52WTC)

!neke zei

Heel geslaagd !!!!
Lekker vrolijk !

groeten Ineke DT 52 WTC

Ans S. zei

Twee super leuke kaarten.

Groetjes Ans

SylS creaties zei

Vrolijke kaartjes! groet, Syl