vrijdag 19 januari 2018

3 keer mezelf uitgedaagd

Ik begon deze januari maand met mezelf eens flink uit te dagen, door een willekeurige kit van iDEE&post uit de kast te trekken voor 3 verjaardagskaartjes die ik nodig had.
Ik wilde daarvoor ook werken met de sketches van De Egel en Dutch Card Lovers, dus een dubbele uitdaging.
Nu werk ik niet zo vaak met sketches en ik heb me dan ook vrij sec aan de sketch gehouden, inmiddels heb ik uit de diverse werkstukken die ik langs zag komen wel begrepen dat er iets meer versierd mag worden :-)
Toen bedacht ik net dat ik mijn kaarten nog wel even moest posten, anders ben ik (weer) te laat om mee te doen... dus bij deze!
Met de sketch van De Egel:

Met de sketch van DCL (lamplicht foto):
wit, licht blauw en grijs basispapier, iDEE&post april 2016 Fancy Pants Attwell,  stempel kaart 2 van Boekenvoordeel, stans kaart 3 van Ali, geleend van een vriendin


8 opmerkingen:

SylS creaties zei

Leuke kaartjes. Die sketch van DCL is er ook eentje om te onthouden.
Fijn weekend!
groet,
Syl

Nancy Soetaert zei

Mooi hoor!
Fijn weekend
Nancy

Ellen zei

Mooie uitwerking van de schets!
Dank voor je deelname aan DCL.
Groetjes Ellen

Monique zei

De uitdaging is je goed gelukt. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt!
Lieve groet, Monique

Nelleke zei

Altijd goed om je uit te dagen. Zelf vind ik het werken met een sketch erg fijn. Je hebt wat houvast om een kaart op te bouwen. En je kan er verder ook zoveel mee. Leuk dat je het deed en je maakte er mooie kaarten van. En er komen nog heel veel mooie uitdagingen bij de Egel . Groet, Nelleke DTh

Margot zei

Ze zijn leuk! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

Angelique zei

Zeker een uitdaging om drie dingen te combineren maar goed gelukt. Je kerstkaart is geweldig, zo leuk met de trui en de wol.
lieve groetjes Angelique

Petra-loves-paper zei

Goed van je om nieuwe uitdagingen aan te gaan, de uitwerkingen van deze sketches zijn in ieder geval ontzettend leuk, geslaagd! Groetjes Petra