maandag 19 februari 2018

Australië shopping :-)

Een paar maanden geleden plaatste ik een shoplog van een wat teleurstellende winkel-ervaring in de USA. Nu ging ik in Australië voor een herkansing en slaagde een stuk leuker, bij Scrapbook Cottage in Sydney (leve google) en bij Big W (bij deze laatste had ik een paar jaar geleden ook al eens leuk papier gekocht).
Uiteraard was het winkelen enigszins bescheiden, alles moest mee in de koffer.
Maar ben echt heel blij met mijn aankopen:
Dit kocht ik bij Big W:
En dit bij Scrapbook Cottage: 
Aangezien de foto's van de USA trip ook nog niet zijn ingeplakt kocht ik ook nog wat USA gerelateerd papier :-)

Niet dat ik papier nodig heb, maar ja...zo leuk... (zucht)

11 opmerkingen:

!neke zei

Ziet er goed uit !!!!!
Veel plezier ermee !
groeten Ineke

Freubelmina zei

Nou daar ga jij vast weer hele mooie dingen mee maken Jantine,superleukM
Lieve groetjes xx

Sylvia zei

Hele mooie aankopen,Jantine.Veel plezier ermee.

Groetjes,Sylvia.

SylS creaties zei

Wow mooie aankopen! Benieuwd wat je er van gaat maken!
groetjes,
Syl

Marfien zei

leuke aanvulling, ben benieuwd naar het resultaat . . .

marion zei

geweldige aankopen en je hebt je zeker heel keurig gedragen

GerJanne zei

Jij komt nog eens ergens! Ziet er leuk uit, daar gaan je handen vast van kriebelen!

Margo zei

Ooooooh wat een leuk papier kocht je !!!!!
Echt geweldig !!!!
Jij hebt leuke reizen achter de rug zeg ! En met de foto's kan je nog lekker nagenieten !
Groetjes
Margo

Sarah zei

Wat een leuke spulletjes!
Dus je bent weer terug... geen opdrachtje meer voor jou...ik heb het met plezier gedaan!

Rosina zei

Dat zijn geweldig mooie knutselspulletjes Jantine,
en leuk zo een extra shopping tijdens je Australiën vakantie...

Margriet Tournier zei

Oooh zijn jullie naar Australië geweest? Wat geweldig! Je hebt leuke aankopen gedaan en grappig dat je papier voor je Amerika-album uit Australië komt.

Groetjes,
Margriet