vrijdag 19 oktober 2018

Vallende blaadjes

Alweer een kaartje van mij, ik gebruikte namelijk nogmaals de sketch van De Egel en die sluit vanavond :-) Het is een heel efficiënt kaartje geworden, want het kan ook meedoen met Knutsels en Kadootjes (falling leaves) en 4 Season Challenge (dier(en) op je kaart!
bordeaux-rood papier, dessinpapier van American Crafts "Give Thanks" uit iDEE&post sept.'15 (#useyourstuff), embellishments ook uit deze kit, handgestikt randje met Madeira-garen dat in kleur verloopt, stempel Snoopy van Stampabilities, bordeaux-rode washitape uit voorraad, kleurpotloden van Minabella (Te Gek) 

* De Egel challenge #65
* Knutsels & kadootjes "falling leaves"
* 4 Season Challenge # 13: "dier(en)"

Fijne dag, ik ga vandaag naar Paper Passion, misschien kom ik nog bloggers tegen?

10 opmerkingen:

Gina zei

Och schattig met Snoopy erbij ! Heel leuke herfstkaart! Groetjes, Gina

Rosina zei

Woooow wat een schattig herfstkaartje Jantine...zo een schattig stempeltje erop...SUPER!!!!
groetjes Rosina

Irene zei

Haha die Snoopy is zijn herfstelement, heel leuk Jantine!

XxIrene

Petra-loves-paper zei

Wat een heerlijk herfstkaartje! Groetjes Petra

Colien zei

Wat een leuk herfstkaartje, tof! Ik ben dol op Snoopy, al jaren...
Bedankt voor je deelname aan onze dierenchallenge op het 4 Season blog.
grtz. Colien

Freubelmina zei

Wat een leukerd Jantine!
Lieve groetjes xx

aussie aNNie zei

hehe love love love this card Jantine, is this a digital image or one of pinterest, love snoopy.xx

Jantine zei

It’s an actual stamp 😊

SylS creaties zei

Wat een vrolijk herfstkaartje! Heel leuk!
groetjes,
Syl

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Hi hi ik moet lachen om je vrolijke herfstkaartje, heel leuk geworden. Bedankt voor het mee doen bij Knutsels en Kadootjes . Groetjes Ingrid