dinsdag 20 november 2018

Winterse Diertjes Dinsdag #1

Gerdine en Linda hebben bedacht om nu 5 weken lang een winterse Diertjes Dinsdag te houden en daar doe ik graag aan mee! Inmiddels beginnen de temperaturen ook wat winters aan te voelen, dus dan klopt het wel weer met mijn gevoel (kerst is dichterbij dan je denkt...)
In elk geval is mijn eerste kaartje inmiddels bij de ontvangster gearriveerd, als het goed is, want ik maakte het voor Colien. Ik vind haar kleurrijk en origineel met haar kaartjes en daarom maakte ik de tropische toekan voor haar, die gelukkig wel een warme sjaal en muts heeft, in deze kou:
Grappig genoeg kwam ik door het papier dat ik vond uit bij de kleurencombinatie van het afgelopen kleurenkaartteam, dat ik toen echt niet gemakkelijk vond... Het kan verkeren!
Ik gebruikte de leuke sketch van Cheerful Sketches.
Ik zag bij Ellen op het blog ook nog een verwijzing naar het Animal Friends Challengeblog, waar ze een winterse kaart met dier vragen, dus daar doe ik nu ook mee!


lichtblauwe kaart, rood, oranje, geel, zwart, bruin, blauw, lichtblauw en lila papier, dessinpapier van Provo Craft "Christmas Cheer" rob en bob studio (al een oudje!), MD COL1457 Eline's toekan, MD pp1401 ballon, MD CR1282 mini cijfers,  NS SD024 "proficiat", doily uit voorraad, muts toekan bewerkt met glitter flock


* cheerful sketches november challenge
* Linda en Gerdine's winterse diertjes dinsdag 2018 


Ik ben heel benieuwd naar alle diertjes-creaties. Fijne dinsdag!

PS zie net dat ik winnaar ben bij Angela van "Mijn hobbyhonk", wat gaaf!

32 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

hahaha, deze is grappig ! gezellig kaartje
grtjs,martina
x

Freubelmina zei

Wat een knappe toekan,heerlijk warm ingepakt,zal hij blij mee zijn met deze kou,het is tenslotte toch een tropische vogel? Je hebt de sketch leuk verwerkt,mooie kaart Jantine! Fijne dag xx

Joanne kramer zei

Wat een leuke en grappige kaart! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

Sarah zei

Die toekan zit er warmpjes bij.
Toch gemaakt voor jarige Colien. X

Irene zei

LEUK!!!! Het is maar goed dat de toekan dik ingepakt is, de prul zou het zonder bijna niet overleven nu het hier zo brrr is!!

xx Irene

Creaellenknutselsite zei

wat een knappert met zijn muts op, geweldig!! heb je blog verder ook bekeken en genoten van je kaartje ben volger geworden
groetjes ellen

Eri zei

Haha, wat een leukerd is dit geworden. Je hebt de toekan lekker warm aangekleed met die mooie muts en sjaal. Colien kan er niet omheen dat ze 50 is geworden!
Groetjes, Eri

by Maura zei

Wat super leuk de tokan met muts:) groetjes Maura

Colien zei

Bedankt voor deze mooie kaart, erg blij mee!
grtz Colien

Giny zei

Het is een prachtige kaart geworden.

Lieve groet Giny

Sylvia zei

Hele mooie kaart,Jantien.Superleuke toekan.Hij is gelukkig goed ingepakt tegen de kou :).

Groetjes,Sylvia.

Creanita60.blogspot.nl zei

Super gaaf kaartje heb je ervan gemaakt!
Groetjes Anita

Dreja zei

Sehr schön gemacht.
Dankeschön für die Teilnahme bei den Animal Friends.
LG Dreja

GerJanne zei

Wat een leuk idee zeg! Dat tropische dier heeft het natuurlijk nu heel koud in Nederland! Colien zal het wel super vinden.
En gefelciteerd met je winnende kaart bij Hobbyhonk!

Femminde zei

Wat leuk allemaal gecombineerd met die challenges. En zo gaaf om die toekan ook gewoon een sjaal en muts te geven.
Tot de volgende diertjes dinsdag!!
Groeten van Femminde

Linda Visser - van der Velden zei

Leuk dat je weer meedoet! En wat origineel om de toekan warm aan te kleden :) Leuk! Groetjes, Linda

Marjolein zei

Wat een grappig idee om de toekan zo winterproof te maken. Leuk hoor! Groetjes en tot volgende week, Marjolein

Gerdine zei

Bedankt voor het meedoen met onze diertjesdinsdag winterchallenge! Groetjes, Gerdine

Yvonne zei

Hij is echt super leuk je toekan met zijn winterkleertjes aan.
Hij is natuurlijk de kou niet gewend, hahaha.
Hele leuke kaart.

Groetjes,
Yvonne.

Petra zei

Er was iets vreselijk mis met het blog. Heb ik bijna bij iedereen een persoonlijk berichtje geplaatst althans dat dacht ik, is er niks opgeslagen. Ontzettend leuk de tropische toekan met sjaal en muts.

Tot volgende week.
Lieve groet,
Petra

Nelleke zei

Haha, die muts, die had ik ook al tevoorschijn gehaald boor komende week. De toekan zal het nu vast wel heel erg warm hebben Haha. Leuk gevonden. Zo ben ik bezig met een kikker, maar die zie je winters helemaal niet Haha. Maar gewoon leuk om te doen. Groetjes, nelleke

Annemarie en Merit zei

Leuk gedaan zeg, toekan in winterse sferen....
Vrolijke kaart
Liefs annenarie en merit

Nancy Soetaert zei

brrrrr, ik krijg het al koud als ik deze zie! je kaart is prachtig en superleuk met de dik ingeduffelde toekan!
Fijn dat je de schets van Cheerful Sketches gebruikt hebt!
nancy DT CSC

aussie aNNie zei

Brilliant card Jantine, this is a fabulous sketch to follow and your interpretation is spot on. hugs.x

Margreet zei

Ach, wat heb jij goed voor de toekan gezorgd. Die gaat hier nooit meer weg!
Leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet

seelenvoll kreativ zei

Och, ist die niedlich! Vielen Dank für die Teilnahme bei der Animal Friends Challenge. LG Karina

Chantal zei

Een super leuke kaart.
Groetjes, Chantal S

Bernadet zei

Prachtig hoe je dit gemaakt hebt!
Hartstikke leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!!

Margot zei

Geweldig, een toekan met een sjaal!!!

Suzan zei

Wat leuk gedaan Jantine! Helemaal top!
Groetjes Suzan

Gerdine zei

Je hebt weer wat moois gemaakt voor de top5, bedankt voor het meedoen!
Groetjes, Gerdine

Petra zei

Je hebt de verkeerde datum gelinkt, dit is je kaart van 20 nov.

Lieve groet,
Petra