maandag 3 december 2018

GDT bij 4 Season Challengeblog!

Omdat ik in oktober in de top 3 stond bij 4 Season Challengeblog mag ik deze maand gastdesigner zijn, superleuk! Deze maand bedachten Nelly en Colien een bingo-kaart en ik nam het schuine rijtje "ijsblauw-zilver-bruin" als uitgangspunt. Even geen kerstkaart dit keer, maar een "zomaar" kaartje, die zijn ook nodig!
Het zilver valt niet zo op, maar is het washitapeje onder het draadje...

Ik maakte nog een kaartje van het reststukje met gestempelde blaadjes:
Maar die is zonder zilver, dus komt niet voor de bingo in aanmerking...

Doe allemaal gezellig mee met de bingo van 4 Season Challengeblog!

Stampin'Up! whisper white, blamy blue en soft suede, stempelset "Puur Natuur", washitape, henneptouw, kleine tekstjes ook SU (weet de set niet), ticketpons 

* 4 Season Challengeblog december

6 opmerkingen:

Sarah zei

Ik vind ze beide heel mooi!
Zeker omdat je tapejes gebruikte.
Fijne week!

Freubelmina zei

Aparte kaarten Jantine, ze zijn beide erg leuk en sfeervol!
Fijne avond xx

Nancy Soetaert zei

prachtig kaartje! Mooi in deze kleuren!
groetjes
Nancy

Nelleke zei

Gave kaarten Jantine, mooie kleuren ook. groetjes, nelleke

aussie aNNie zei

Beautiful card and lovely gorgeous colours.xx

Ina ( Frysk Famke ) zei

Wat een ontzettende leuke kaarten Jantine

De "zomaar" kaart spreekt mij het meest aan wat een zilverdraadje al niet kan doen.

Groetnis Ina