donderdag 3 januari 2019

Kerstkaart week 1/52WTC

Zo, en dan zijn we weer in week 1 aangeland! Een blanco nieuw jaar strekt zich voor ons uit. Mijn goede voornemen is om ook dit jaar weer mee te doen met 52WTC, omdat dat in december zo'n gevarieerde berg kaarten oplevert, die ook nog eens op tijd klaarliggen om geschreven te worden :-)
En omdat het op donderdag altijd zo gezellig is met al die reacties!

Voor iedereen de beste wensen voor een gezond en creatief 2019!

Ik ben er op de valreep aan toe gekomen om een kaartje voor de maandchallenge te maken. Fotograferen moest dus bij lamplicht, maar sowieso is goud lastig vind ik.
En nog een detailopname:
Uitgangspunt was het bruin met gouden kerstballenpapier, dat ik in een swap kreeg.

bruin, goud en dessinpapier (uit swappakket), gouden lint, Versamark, gouden WOW embossingpoeder, gouden bedel (SU), mizuhiki-draad, stempel ?

Fijne donderdag!


PS dit is mijn 600e blogpost, zag ik net...had ik nooit gedacht, dat ik dat bloggen zo vol zou houden. Mede dankzij jullie gezelligheid! Bedankt!

20 opmerkingen:

Rosina zei

Prachtig en sprankelend is je eerste kerstkaartje voor het nieuwe jaar Jantine...SUPER!!!

bedankt voor je deelname
groetjes Rosina
DT 52 WTC

aussie aNNie zei

Classy card Jantine, happy new year.xx

martina's kaartjes zei

voila, de eerste week is al binnen ! een hele mooie, warme kaart is het geworden, geslaagd
fijn dat je meedoet met 52 WTC
grtjs, martina DT 52 WTC
x

Epie zei

Allerbeste wensen ook voor jouw in 2019 Jantine .
Gezellig dat je weer meedoet met deze mooie bijdrage !!
Crealiefs van Epie DT52WTC

Irene zei

Dat ziet er chique uit Jantine! Ik ga het ook zo vaak mogelijk doen maar elke week een kerstkaart, neen dat gaat niet lukken maar alle beetjes helpen!!

xx Irene

Enny zei

Wauw, een prachtige kaart, super ! Ja, fotograferen is nu moeilijk hé ! Nog de allerbeste wensen voor en gelukkig, gezond en creatief 2019 ! Enny

Trudy zei

Mooi kaartje heb je gemaakt! Fotograferen vind ik ook lastig als het donker is.
groetjes en nog de beste wensen, Trudy

Trijntje zei

allereerst de beste wensen voor 2019. Jantine.Heel leuk deze kaart met de goudaccenten. groeten trijntje

Marijke zei

Een mooi kaartje en leuk dat je weer meedoet met 52 WTC. Het is inderdaad iedere donderdag een feestje! Dus gezellig blijven doen zou ik zeggen! Groetjes Marijke.

Ans Gilbert zei

Mooie kleuren een hele chique kerstkaart met de leuke bedel,
ook voor jou nog de allerbeste wensen,
Ansx

marian zei

Heel erg mooi dit kaartje in het goud.
Groetjes van Marian.

!neke zei

Super mooie kaart !
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Margreet zei

Wat een mooie, chique kaart, Jantine. Het goud komt best goed over!
xxx Margreet

Eri zei

Leuk dat het de eerste kerstkaarten donderdag gelukt is om mee te doen, met deze mooie kaart. Heel chique papier, en de bal met wensen is er super bij.
Ik wens jou ook een heel Gezond, Gelukkig en creatief 2019!
Groetjes, Eri

Annerieke zei

Prachtige kaart Jantine! Stijlvol met het goud hoor. Het klopt wat je zegt, het maken van kerstkaarten is een werk, maar het schrijven moet ook niet onderschat worden hè, is best nog een klusje.

GerJanne zei

Heel mooi kaartje! En wat goed zeg 600 berichten. En lekker doorgaan hoor! Ik vind het veel te leuk dat we elkaar volgen!

Gina zei

Leuke kaart met al die goudaccenten Jantine ! Proficiat met je 600e bericht ! Groetjes, Gina

Creanita60.blogspot.nl zei

Leuke kaart en gefeliciteerd met je 600 berichtjes!
Groetjes Anita

Creaellenknutselsite zei

mooie gouden kaart is het geworden gefeliciteerd met je 600e bericht
groetjes ellen

Nancy Soetaert zei

wat laat voor mijn goud/zilver-blogrondje, sorry!
prachtige kaart voor onze challenge! Warm, chique, ...
Proficiat met je 600ste blogpost! Leuk he dat bloggen, vind ik ook, en zeker als je op de duur dan ook bloggers eens persoonlijk ontmoet!
Groetjes
Nancy DT52WTC