woensdag 29 mei 2019

Kleurenkaartteam 5e schakel: fel geel en kobaltblauw

De laatste woensdag van mei, tijd voor een blauw-gele kleurenexplosie in blogland met dank aan Martina's kleurenkaartuitdaging! Bij mijn fel geel van april koos Nancy kobaltblauw. Een mooie combinatie! Ik ging er dan ook enthousiast mee aan de slag, twee keer maar liefst! Eerst met materialen van Stampin'Up!:
 
En tijdens een avondje kliederen met de TwinMarkers van Action en alcohol met een vriendin samen rolde er nog iets in de juiste kleuren (min of meer) uit:
Ik ben helemaal blij met mijn resultaten!

kaart 1 en 2: Best Route Suite Stampin'Up!
kaart 3: Action TwinMarkers, alcohol 70% (Kruidvat), Birthday stans Action, stempels Lawn Fawn

Benieuwd naar meer creaties in kobaltblauw en geel? Bij Martina vind je de lijst met deelnemers!
Ik kom langs, maar weet niet wanneer. Na mijn werkdag (die iets eerder eindigt) ga ik naar De Kuip in Rotterdam, naar Marco Borsato! 
(Ik weet niet of het me in de trein, die hopelijk weer rijdt, lukt om te reageren op jullie blogjes!)

* Martina's kleurenkaartteam

20 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

toffe kaarten! Heel leuke tekststempels op je eerste twee kaartjes! En de papiertjes hebben echt de perfecte kleuren!
Je alcoholkaartje is ook al zo tof gemaakt! Lukt het echt met alcohol van minder dan 90°, goed om te weten! Mooi gedaan om die birthday verhoogd op te plakken!
Geniet van je dag! Vast een tof concert vanavond!
Nancy

Sarah zei

Tof Jantine. Hoe doe je dat met die alcohol, geeft een tof effect!

GerJanne zei

Alle kaartjes vind ik gaaf! Met die inkten werken is ook leuk om te doen he? Er is zoveel...maar gewoon maar uitproberen...

martina's kaartjes zei

ziet er helemaal leuk uit ! lekker strakke kaartjes, dan een kliederkaart er bij, dit kan zeker en vast. leuke resultaten
grtjs,martina
x

Annemarie en Merit zei

WOW WOW WOW, wat een super gave kaartjes zijn dit!!
heel leuk in deze verrassende kleurencombinatie.
Heel veel plezier vanavond.
Liefs Annemarie en merit

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke kaarten zij dit.
heel mooi gedaan .
Veel plezier bij Marco Bosato.
Groetjes, Elle-jeanne

Margreet zei

Wat een toffe kaartjes en mooi gekliederd. Geniet van Marco!
xxx Margreet

chantal zei

mooie kaartjes en zo uiteenlopend heb je gemaakt
liefs Chantal

Mariken zei

Ze zijn vrolijk en leuk, jouw kaartjes! Veel plezier in de Kuip, dat is genieten!
Fijne dag verder en groetjes!

Marfien zei

Leuke kaarten met de set van SU, je bent daarna maar zelf het avontuur aangegaan met inkt en markers, goed gelukt, kan nog wel eens (misschien met de nieuwe kleur? )

Creatiels zei

leuke kaartjes in de gevraagde kleurtjes. het derde kaartjes heeft mijn voorkeur. mooi gedaan
bedankt voor je reactie op mijn blog
fijne dag nog
Els

Ans S. zei

Super leuke serie kaartjes heb je gemaakt met deze mooie kleurencombinatie.
Veel plezier vanavond bij Marco.

Groetjes Ans

Petra-loves-paper zei

Wat een mooie serie, de su kaarten zijn lekker strak en de achtergrond met de twinmarkers is zo goed gelukt! Veel plezier vanavond, groetjes Petra

Rhodé zei

Mooie kaartjes! Leuk hoe je bezig geweest bent met de twinmarkers. Het geeft een leuk effect.

Femminde zei

Wat een heerlijke stoere kaartjes!! Mooi gedaan.
Een heel fijn Hemelvaartsweekend!!
Groeten van Femminde

Diny zei

Wow....wat heb je super leuke kaartjes gemaakt Jantine!
Ik was het helemaal vergeten en had me ook niet op gegeven. Het komt allemaal weer een beetje op gang met me en ik hoop er volgende keer dan ook weer bij te zijn!
Groetjes Diny

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat leuk gedaan Jantine! En helemaal niet gedacht aan de leuke serie voor het KKT!

Nelleke zei

Jaah, ze zijn gaaf zeg, gisteravond zag ik een filmpje met alcoholmarkers en alcohol. Je krijgt er hele leuke effecten van. Groet, Nelleke

Jolanda zei

Je mag zeker blij zijn met deze kaarten, echt super leuk!

Nancy zei

Hey Jantine,

Heb nu pas tijd voor mijn blogrondje, hopelijk lees je mijn reactie nog...
Fijn dat je mee deed met het KKT! Wat een leuke set maakte je. Van deze combo kan je niet anders dan vrolijk worden!

Liefs,
Nancy