donderdag 30 januari 2020

Kerstkaart week 5/52 WTC

Week 5, een verse kerstkaart èn een nieuwe uitdaging bij 52WTC. Na de jublieumuitdaging in de maand januari is het op deze laatste donderdag weer tijd voor de "gewone" maandelijkse uitdaging.
En die uitdaging is gekozen door Nancy: werken met een kleurenpalet:
Dat had ik nog nooit echt zo gedaan. Wel de kleurenkaartchallenge, maar niet zo'n palet.
Na even zoeken in mijn kast vond ik het blok "Christmas Nature" van CraftEmotions en dat sloot (deels) mooi aan bij deze kleuren, dus daar ben ik mee aan de slag gegaan. Van de vorige maandchallenge lag nog een cirkel klaar voor een wiebelkaartje, dat uiteindelijk anders werd, dus maakte ik nu weer een wiebelkaartje:
En dit is de achterkant: 
crèmekleurig, donkergroen en donkerbuin papier, dp en afbeelding "Christmas Nature" van CraftEmotions, stempel ? afgedrukt in donkergroene inkt van VersaFine, Scaloped Nestabillities, cirkelsnijder, dennenstansjes CraftEmotions

En ook dit kaartje mag, vanwege de uil, meedoen met de challenge van Mijn HobbyHonk!

Doen jullie ook mee aan de maandchallenge bij 52WTC?
Fijne (donder)dag!
Ik heb vandaag een drukke dag, met theaterbezoek vanavond. Ik probeer tussen de bedrijven door (niet die in het theater!) te komen kijken bij jullie! En anders is er morgen weer een dag...
 
* 52WTC: maandchallenge februari
* Mijn HobbyHonk challenge 18: dierenkaart
 #useyourstuff

25 opmerkingen:

aussie aNNie zei

Beautiful card Jantine, love this style too...
got your email and will respond asap...xx

Anita van Deur zei

Prachtige kaard Jantine, mooie uil, veel plezier met je theaterbezoek vanavond.
Fijne dag groetjes Anita

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi wiebelkaartje mooie combinatie van dp papier en de mooie uil erop
veel plezier in het theater vanavond
groetjes ellen

Je@net zei

Wat een mooie winterse kerstkaart, Jantine!

Epie zei

Mooie schommelkaart Jantine , leuk uitgewerkt met het kleurenpaletje
Fijne donderdag van Epie

Irene zei

Mooie wiebelt!
Fijne avond Jantine!
XxIrene

Trudy zei

Leuk kaartje met het kleurenpalet! Heel veel plezier vanavond!
Groetjes Trudy

Stampin with Liz Design zei

Wat een prachtige kaart Jantine! Heel mooi in deze kleuren! Veel plezier vandaag! Groetjes Linda

Annerieke zei

Ohh wat een mooie kaart Jantine, matcht perfect met het kleurenpalet.

Annemarie en Merit zei

Prachtig deze wiebelkaart, met die mooie uil , schitterend vind ik deze kaarten stuk voor stuk met die mooie kleurtjes.
Liefs Annemarie en Merit

Enny zei

Wat een mooie wiebelkaart, met een prachtige uil en takken ! Geniet van je theaterbezoek ! Groetjes, Enny

Ans Gilbert zei

Hele mooie wiebel kerstkaart, je hebt de kleuren perfect gebruikt,
Ansx
Geniet van het theater bezoek.

Trijntje zei

Wat een leuke wiebelkaart Jantine.erg leuk samengesteld.geniet van je theaterbezoek. Groeten Trijntje

Mieke zei

Prachtige kaart! ♥

Suzan zei

Prachtige wiebelkaart Jantine met de mooie uil!
Groetjes Suzan

Rina zei

Wat leuk dat je weer een wiebelkaart hebt gemaakt voor deze uitdaging. Het is een mooi kaartje geworden in deze kleuren.
Groetjes Rina

Diny zei

Wat een prachtig wiebelkaartje heb je gemaakt Jantine!
Groetjes Diny

Eri zei

Wat ziet je schommelkaart er leuk uit met het uilenplaatje. Leuk zoals je de takken hebt geschikt. Ik hoop dat je een leuke avond hebt gehad in het theater.
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Wat een enige schommelkaart! Met kleuren paletten heb ik al vaker gewerkt, dus ik ga wel meedoen!
En jij ook al een gezellig avond! Theater vind ik zo leuk! Wij mogen zaterdag weer...

Rosina zei

Heel mooi is dit wiebelkerstkartje Jantine...met een prachtige statige uit als eyechatcher...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Sarah zei

Tof Jantine! Hoe was de theatervoorstelling?

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooi zoals die uil eigenwijs op je leuke wiebelkaart zit te kijken. Mooi afgewerkt met de dennentakjes en dennenappels Jantine. Heb je genoten van je theaterbezoek?
Lieve groetjes Miranda

Colien zei

Heel leuk wiebelkaartje in de gevraagde kleurtjes!
grtz Colien

Freubelmina zei

Leuk modelletje passend in de leuke challenge Jantine.
Fijne zondag xx

Unknown zei

As stated by Stanford Medical, It is indeed the one and ONLY reason this country's women get to live 10 years more and weigh an average of 42 pounds less than us.

(Just so you know, it has totally NOTHING to do with genetics or some hard exercise and absolutely EVERYTHING about "how" they are eating.)

BTW, I said "HOW", and not "what"...

CLICK on this link to see if this little quiz can help you discover your true weight loss possibilities