donderdag 22 oktober 2020

Kerstkaart week 43/52 WTC

 En het is weer kerstkaartendonderdag in blogland, verse kaartjes voor 52WTC en die 52 weken schieten alweer aardig op.
Ik maakte deze week een triple box-kaart met pop-up tekst er in:
Al regelmatig zulke kaarten voorbij zien komen in blogland en dit was het moment om er zelf eentje te maken! Ik gebruikte dit patroon {klik}.
Nog wat details:
real red, soft suede en wit papier, dessinpapier SU Candy Cane Lane, real red inkt, twinmarkers Action, wit pompoentje uit voorraad


Fijne (donder)dag!

31 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Geweldig Jantine, mooie kleuren gebruikt. Bedankt voor het patroon.
Fijne dag groetjes, Anita

Freubelmina zei

Ziet er gaaf uit Jantine. Ik heb hem ook al vaker gezien maar nooit gemaakt,
Lieve groetjes xx

Nancy Soetaert zei

tof modelletje he'. Ik vind je kerstversie heel mooi!
Groetjes
Nancy

Creaellenknutselsite zei

wat een apart kaartje nooit gezien leuk hoor met al de verschillende stempeltjes erop
groetjes ellen

Epie zei

Leuke popup kaart Jantine , vrolijke papiertjes
Fijne dag grtjs Epie

Rosina zei

Heel leuk deze kubuskaart Jantine...mooie accentjes erop ook...
Ik had deze onlangs ook eens gemaakt
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Margreet zei

Dat ziet er gaaf uit, Jantine. Bedankt voor het delen van de link. Wie weet durf ik het ook een keer aan.
xxx Margreet

Kaartjes door Elise zei

Wat een gave kaart is dit zeg!

Irene zei

Oooh wát gaaf Jantine, ziet er hartstikke moeilijk uit !!!
XxIrene

Caroline zei

Dat ziet er heel moeilijk uit maar zo leuk!
Groetjes Caroline

Eri zei

Wow, wat ziet dat er gaaf en ingewikkeld uit Jantine!
Groetjes, Eri

Colien zei

Heel gaaf, zeg!
grtz Colien

Trudy zei

Prachtig gemaakt, ziet er super ingewikkeld uit! Mooi papier!
Groetjes Trudy

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtige kerstcreatie heb je gemaakt Jantine, heel mooi!

Groetjes, Merit en Annemarie

aussie aNNie zei

A fantastic fold, I know it looks complicated but it isn't really. Great result and papers. x

Caroline zei

ik hou ook zo van dit type kaarten, heb ook nog veel van dit papier, dus goede inspiratie om ermee aan de slag te gaan
lief geworden
groet Caroline

Marjan zei

wat een mooi model! En een prachtige uitvoering, Jantine!

Annerieke zei

Super leuke kaart Jantine! Gaaf model is dit hè, je hebt hem mooi uitgewerkt. Nu ik jouw kaart zie bedenk ik me dat ik er nog eentje half heb liggen, zal hem eens snel afmaken. Normaal gesproken doe ik dat nooit, maar ik zat vast met afwerken, geen inspiratie op dat moment, hihi.
Groetjes, Annerieke

Doris knippenenplakken zei

Prachtig gemaakt, heel mooie papiertjes en plaatjes.
Groetjes Doris

Enny zei

Oh, wat een prachtige kaart, heel mooi model en super versierd ! Groetjes, Enny

annesjef zei

Wat een werk..........maar dat loont de moeite. Erg leuk geworden

Diny zei

Wow.....wat heb je een gave kubuskaart gemaakt Jantine!
Je hebt er leuk papier voor gebruikt.
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtige kubuskaart Jantine. Mooie kleuren en leuk dessin-papier heb je gebruikt. Deze kaart krijgt vast een mooi plaatsje bij de ontvanger.
Lieve groetjes Miranda

Suzan zei

Prachtig gemaakt Jantine! Mooi papier!
Groetjes Suzan

Kaartenkraam zei

Wat een mooi model is dit en wat heb je het mooi uitgevoerd.
Lijkt me best een ingewikkeld model maar het ziet er prachtig uit.

groetjes van Ank

marijke zei

Wat een mooi model! En wat heb je dat mooi gemaakt! Groetjes. Marijke

Rina zei

Wat een stijlvol kaartje. Dit model heb ik toevallig enkele weken terug op een workshop gemaakt. Heel leuk om te doen.
Groetjes Rina
Groetjes Rina

Ina ( Frysk Famke ) zei

Ohhh Jantine,

Wat is dit gaaf...lijkt me wel een
heel werkje en vooral precies

Groetnis fan Ina

Cards made by Patricia zei

Wat een leuke kerstkaart, weer eens wat anders.

Groetjes,
Patricia

Femminde zei

Wat super leuk Jantine!! Ik heb em bewaard, ik hoop hem nog een keer te maken.
Bedankt!!
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Grietje Jansen zei

Prachtig model, heb hem ook al vaker langs zien komen, wil hem ook nog eens maken.
Hoop nog ergens de maten in cm te vinden.
Grietje