dinsdag 9 november 2021

Bijna jarig! Candy--->kaart verzoek!

 
Natuurlijk ben je zo jong als je je voelt en bla-bla-bla, maar het zit er toch echt aan te komen, over iets meer dan een maand ben ik 50! En de laatste tijd realiseer ik me eens te meer dat je vooral blij mag zijn als je weer een verjaardag gegund is, maar ergens voelt het ook weer als een stap in een volgende levensfase ofzo...50... 16 december is het zo ver!
Maar goed, nu lijkt het me wel heel leuk om extra veel verjaardagspost te krijgen dit jaar. Sowieso raakt mijn verjaardagspost altijd een beetje verloren tussen de kerstpost...
Dus ik wil je vragen om me een verjaardagskaartje te sturen. Als je op de envelop ergens vermeld dat het voor mijn verjaardag is dan bewaar ik het ook echt tot de 16e december voor ik het openmaak ๐Ÿ˜€
En onder de stuurders van verjaardagspost verloot ik een verrassingspakketje.
Het leuke van jarig zijn in december is wel dat de verjaardagspost met kerstzegels verstuurd kan worden, scheelt toch weer een paar centen. ๐Ÿ˜œ
Mocht je mijn adres nog niet hebben, vraag het me even per mail jantineronde apenstaartje gmail punt com.

Ik verheug me nu al op veel post ๐Ÿ˜Š

10 opmerkingen:

Trijntje zei

Je staat op mijn lijstje dus een kaart komt je kant op. Fijn om te weten dat je Sarah wordt. Groeten Trijntje

Claudia's kaartjes zei

hey, tuurlijk, stuur ik je graag een kaartje.ยตmailtje komt er zo aan
grtjs
Claudia

Anita van Deur zei

Ik ga je een kaartje sturen voor je speciale dag, ik heb je een mailtje gestuurd.
groetjes, Anita

Annemarie en Merit zei

Tuurlijk komt er een kaart je aan...de envelop staat al klaar( doe ik altijd voor de volgende maand zodat ik niemand kan vergeten) en dan vergeet ik hem nog weleens te posten op tijd daar moet ik nog aan werken) nu nog iets leuks maken...
Liefs Annemarie en Merit

Sarah zei

Ga ik voor zorgen!! ๐Ÿ˜‰

Angela zei

Je kaartje stond al in de planning..... wist alleen niet dat je 50 wordt! Mooie leeftijd.... zo jong nog ๐Ÿ˜๐Ÿ˜˜

Suzan zei

Oh wat leuk Jantine, zal het op mijn blog zetten.
Een kaartje komt jou kant op hoor.
Groetjes Suzan

Diny zei

Hoi Jantine....wat een leuk idee....ik ga een mooi kartje voor je maken en stuur je een mailtje voor je adres.
Groetjes Diny

marian zei

Wat leuk dat je 50 wordt, ik ga je ook een kaartje sturen hoor.
Ik mail je even voor je adres.
Groetjes van Marian.

Epie zei

Gezellig je word 50 jaar , de kaart komt eraan !!
Groetjes Epie