zaterdag 23 augustus 2014

Denk niet zwart-wit...of juist wel?

Bij Hema vond ik oh-zo-leuke stempeltjes van Fiep Westendorp, o.a. van Jip en Janneke, en tekstjes. Ik kon ze gewoon niet laten liggen en bedacht er meteen bij dat ik daar een vierkant kaartje met negen vakjes van ging maken. Dit is het resultaat:

Ik heb de stempeltjes met verschillende soorten inkt geprobeerd, want het valt niet mee om ze strak zwart te stempelen. Deze zijn uiteindelijk met Stazon. Hello in roze is met de bijgevoegde inkt uit het setje.
(Het lijkt nu net of er bij de dansende figuurtjes een verdikking in het papier zit, dit is in het echt niet zo, maar heeft de foto ervan gemaakt.)

basiskaart antraciet parelmoer (Action), dessinpapier uit een blokje van Creativ (meegenomen uit Australiƫ), basispapier wit en zwart, stempeltjes Fiep Westendorp (Hema)

Het wordt nu even iets rustiger met kaartjes hier, want we zijn flink met meubels aan het schuiven hier in huis en dan blijft er weinig tijd over om te freubelen, helaas.

2 opmerkingen:

Hanny zei

Wat is dit leuk bedacht en uitgevoerd, zo leuk van Jip en Janneke! Mooi om er dan net nog in een ander kleurtje een tekst bij te maken, maakt het ineens wat sprankelender. Ben je alles aan het veranderen in huis omdat je aan het schuiven bent?
Liefs Hanny♥,
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

martina's kaartjes zei

heel erg leuk ! deze stempeltjes blijven een hoge schattigheidswaarde hebben, geslaagd kaartje.
ik raak maar niet bij de volgers aangemeld, dus ik kom later nog wel een keertje terug
grtjs,martina
x