donderdag 3 september 2015

workshop gevolgd bij Caro!

Zo jammer dat Caroline niet een beetje dichterbij woont...ik volg haar blog al tijden en deed mee met "You can create it!" en nu zag ik afgelopen zondag eindelijk kans om een workshop bij haar te volgen met de Cottage Greeting Card Kit.
Het was een gezellige middag, waarbij Caro heel enthousiast veel te veel voorbeelden had gemaakt en we dus maar aan een deel toekwamen. De komende tijd zal ik dus nog het een en ander af gaan maken :-)
Maar ik had wel een paar dingetjes af, die ik hier even met jullie deel:


Al het gebruikte materiaal is dus van Stampin'Up! uit de Cottage Greeting Card Kit, stempels zijn ook van Cottage Greetings

7 opmerkingen:

Sarah zei

Ze zijn erg mooi geworden . Liefs ☆ Sarah ☆

Rosina zei

heel leuk deze kaartjes Jantine...mooi met die tag erin....fijn dat een leuke workshop heb gevolgd...

groetjes Rosina

corryskaart zei

erg mooie kaarten geworden en zo leuk met dat label erin
groetjes corry

Irene zei

Wat fijn dat het nu toch gelukt is om een WS bij Caro te doen en je hebt SUper leuke dingetjes gemaakt Jantine!!

xx Irene

Margo zei

Erg leuke kaarten Jantine en zo'n workshop is altijd erg gezellig he !
Groetjes
Margo

Margriet Tournier zei

Wat leuk dat je een workshop bij Caroline hebt kunnen volgen en lekker dat je er ook thuis nog even mee vooruit kan. Dan kun je nog even lekker nagenieten.

Groetjes,
Margriet

Marfien zei

Mooie labelkaarten, geeft weer nieuwe inspiratie