maandag 16 november 2015

Met vertraging: de kaartjes van de demodag bij LuMar (7 november jl.)

Het heeft even geduurd voor ik weer iets hier kon plaatsen, de laatste week was ik heel druk met andere dingen... maar hier dan toch nog de kaartjes die ik voor de demodag maakte. Helaas zag ik net dat de foto's soms erg onscherp zijn, maar aangezien de kaarten in de winkel staan kan ik ze niet opnieuw maken... Alvast excuses dus. Ik plaats ze toch, vanwege het idee dat je er wel van krijgt :-)

Verzoek van Petra was of ik een kaartje wilde maken zoals in de laatste Marianne, dus dat heb ik gedaan:

Maar in HobbyHandig stond ook iets heel leuks met deze mallen:

En een eenvoudige manier om diepte in je kaart te krijgen is een shadowbox-kaart maken:

Op Pinterest had ik een superleuke kerstboom gevonden, dus met "Oh Denneboom" moest ook een kaartje (sorry voor de kwaliteit van de foto)

En nog een hele snelle om het af te leren (en te laten zien dat je een lente-malletje best met kerst kunt gebruiken):

basispapier in wit, groen, blauw, kraft en bruin; dessinpapier van Joy! "Winter Wishes" paper bloc (van vorig jaar), MD dessinpapier pretty paper pad "Christmas" , mallen van MD LR0358 (lammetje), COL1395 (kerstfiguren), COL1328 (kerststal), LR0136 (kerstboom), stempels MD CS0947 (de herdertjes) en CS0945 (Oh denneboom), glitterpapier, sterrenponsjes, hooi, glossy accents (om de popjes in het doosje te laten staan; truc: dotje lijm, even laten drogen, popje er in, verder laten drogen)






4 opmerkingen:

Leni zei

Hoi Jantine, een hele reeks kaarten zeg, maar wel heel leuk.
Was wel leuk dat ik 5 min. op jou plaats mocht zitten haha, ik hoop dat het ondertussen beter gaat met je moeder.

Groetjes Leni

Jantine zei

Hoi Leni,
Gelukkig is ze weer aardig opgeknapt!
En heel fijn om jou weer eens te zien!
Groetjes
Jantine

Irene zei

Wat een prachtige kaarten in soms heel bijzondere modellen Jantine, die hadden ongetwijfeld heel veel bekijks!!

xx Irene

Rosina zei

Woooow Jantine, wat een gewelgig mooie kerstkaartjes heb je gemaakt...prachtige tafereeltjes erop....

groetjes Rosina