maandag 6 juni 2016

Oeps...te laat!

Op een of andere manier schiet de verjaardag van de man van een van mijn beste vriendinnen er altijd bij in...steevast kom ik er te laat achter dat hij (alweer) jarig is. Zo ook dit jaar. Maar gelukkig heb ik daar tegenwoordig een erg leuk setje voor:
En tenslotte gaat het er om dat je aan iemand denkt, toch?
Aan de binnenzijde was nog een felicitatie gestempeld, helemaal vergeten te fotograferen.

kraftkaart, bruin basispapier, geel basispapier, kraftpapier, MD COL1364, dessinpapier uit iDEE&post april 2016, evenals wolkjesmal en sterretje met hello, stempeltje Boekenvoordeel en op de envelop MD CS0899

Dit berichtje is ook wat "laat", afgelopen week hebben wij een heerlijk rondje door Noord-Holland gefietst, via de Noordzeekust omhoog, naar Texel en via de IJsselmeerkust en Zaanstreek terug naar Heemstede (start- en eindpunt bij mijn mams)
Alleen op donderdag een klein buitje regen gehad, verder bewolkt en zonnig, van heel warm tot best wel koud...maar heerlijk!



1 opmerking:

Nancy zei

Jantine,

Herkenbaar verhaal... Ik heb die slakjes van Marianne er ook al meermaals voor gebruikt... Je kaart is toch erg geslaagd, mooie achtergrond ook...
De ontvanger mag met enige vertraging dan toch blij zijn...

Liefs,
Nancy