woensdag 28 juni 2017

Kleurenkaartteam 6e schakel 2017: olijfgroen en okergeel

Ook deze maand weer een leuke kleuren-uitdaging bij Martina! Els koos bij het olijfgroen van afgelopen maand okergeel. Even zoeken en ik vond zowaar wat plaatjes en papier dat daarbij in de buurt kwamen. (# use your stuff!) En zo maakte ik deze keer maar liefst 3 kaartjes!
Voor de eerste twee gebruikte ik de sketch van Cheerful Sketches (nu hoop ik dat ik in de gelegenheid zal zijn mijn kaartjes te linken, ik programmeer dit berichtje namelijk voor...)
 
En het derde kaartje maakte ik "gewoon", met het papier en de afbeelding:
 

kaartje 1 en 2: witte kaart, dessinpapier Panduro "Yellow Meadow", vel met flower fairies van Studio Light SCRAPFF161 (2006!), okergeel en olijfgroen papier, okergeel washitape (Wibra), nestabilities scalloped en reverse scalloped 
kaartje 3: witte kaart, olijfgroen papier, dessinpapier Panduro "Yellow Meadow", knipvel flower fairies no 11 Studio Light (2003!)

Benieuwd naar wat anderen in deze kleuren maakten? Kijk op het blog van Martina voor de lijst met deelneemsters.
Fijne woensdag. Ik beloof dat ik kom kijken zodra ik kan, is het niet vandaag dan zeer binnenkort!


PS  scrapcard challenge blog heeft de perfecte challenge bij mijn kaartjes, dus daar heb ik ze ook ingestuurd! Ik schrijf dit op mijn telefoon, dus hoop dat het goedkomt!

32 opmerkingen:

Colien zei

Wat een mooie, sprookjesachtige kaartjes in de gevraagde kleurtjes!
grtz.Colien

Ellen zei

Wat een lieve kaarten zijn dit! Colien heeft gelijk, ze hebben iets sprookjesachtigs. Mooi hoor!

Marfien zei

Echt weer een "Oh ja," moment, deze liggen bij mij ook nog op zolder. Ze blijven leuk deze "fairy's", mooie kaartjes Jantine

!neke zei

Wat een lieve kaartjes !
Prachtig !

Irene zei

Ik vind de kleuren prachtig en jouw kaarten ook Jantine!

xx Irene

Nancy Soetaert zei

wat zijn dit leuke dromerige plaatjes! Heel mooie kaarten Jantine!
Fijne dag
nancy

Marijke zei

Een mooie combinatie die mooie elfjes en de kleuren van deze maand. Erg mooi gedaan en mooi papier gebruikt. Groetjes Marijke.

Petra-loves-paper zei

Wat een lieve kaarten voor het Kleurenkaartenteam, mooi! Groetjes Petra

Diny zei

Drie kaartjes Jantine....en allemaal zo leuk!
Groetjes Diny

Margreet zei

Wat een schitterende kaartje heb je gemaakt Jantine....ze zijn stuk voor stuk even schilderachtig en lief!
Het linken bij Cheerful Sketches is gelukt hoor en ik wil je dan ook hartelijke bedanken voor je deelname.
xxx Margreet

Irene zei

Wát dom dat ik je er niét op attendeerde Kantine maar gelukkig heb je ontdekt dat ze perfect zijn voor onze Scr@pCardsChallenge!

XxIrene

Mariken zei

Heel mooi kaartje, dat tere elfje is zo mooi en staat prima bij deze kleuren!

Veerle zei

Mooie KKT reeks kaartjes Jantine, heel geslaagd.
Groetjes Veerle

Scraptastisch zei

Wat een super leuke fairy's Jantine en ze passen perfect bij onze Challenge je serie !
Dankjewel voor het mee doen met je prachtige kaartjes!
Groetjes van Gerie en DT Scr@p-Cards!

Ans Gilbert zei

wat heb je een prachtige serie gemaakt Jantine,
leuke plaatjes echt top!
gr.Ans

Margo zei

wat een toffe kaartjes Jantine ! Heel leuk gedaan !

Larissa zei

Hele mooie kaartjes!

Beisforbeauty zei

Wat leuk met die elfen

Liefs cindy

Angelique zei

Prachtige kaartjes, de elfjes hadden precies de goede kleurtjes. Het derde kaartje vind ik zo lief.
lieve groetjes Angelique

lenywim35 zei

Wat een lieve kaartjes Jantine. Heel mooi gedaan ook. grts leny

Nicole Parmentier zei

Wat zijn ze mooi die bloemenkinderen! Heb je ze zelf uitgeknipt? Dat heb je dan prachtig gedaan, doe ik je niet na...

Creatiels zei

3 lieve kaartjes zijn het geworden, mooi gedaan
groetjes
Els

Anita van Merode zei

Hele mooie kaartjes. Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
Gr Anita DT

Nelly zei

Superleuk met de kleuren van het KKT.

Groetjes Nelly

Ant zei

2 prachtige kaarten in deze kleuren combi.

GerJanne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
GerJanne zei

Heel mooie kaartjes met de kleuren en de sketch. Ook je derde kaartje is prachtig. Ik krijg het nooit voor elkaar om er meer dan 1 te maken...
GerJanne

Sarah zei

Ik hou erg van deze bloemenkinderen. Ik heb er een boek van, want bij elke bloem hoort ook een gedicht.
Je verwerkte de bloemenelfjes mooi op de kaartjes en zo perfect passend bij kkt. Goed zo!

martine zei

Hoi Jantine , wat zijn je Fairy kaartjes super mooi
ze komen net als uit een sprookje knap gemaakt
dank voor je mooie inzending op het scrap-cards challenge blog
fijn weekend liefs martine

martina's kaartjes zei

hoi jantine, hier ben ik dan (eindelijk - bloos). Ofwel vergeten, ofwel is de reactie er niet doorgekomen, goed...
ben blij dat je je lekker hebt laten gaan ! allemaalleuke kaartjes heb je gemaakt !
blij met je deelname, hopelijk ben je er volgende keer ook weer bij
grtjs, Martina
x

karin zei

Lief met de engelachtige figuurtjes op je kaartjes. Mooi in de KKT kleuren.
Groetjes,
Karin

Cornelie zei

Ik vind deze kleuren combi best lastig, maar jij hebt er maar liefst 3 kaartjes mee gemaakt. Leuk dat je precies de juiste papiertjes in deze kleuren had. Leuk allemaal en mooie plaatjes heb je gebruikt!