zondag 22 april 2018

I like to party...

...en dat kwam goed uit, want 1 van mijn vriendinnen was jarig. Een toepasselijk kaartje met de iDEE&post januari 2018 voor haar:
Aan de binnenkant deze tekst:
 
...mijn idee van een feestje!

Ik gebruikte de sketch van Cheerful Sketches en liet me inspireren door de kleur oranje, gevraagd bij Craftliners.

oranje basispapier, dessinpapier "I'd Rather Be Crafting" van Echo Park, "I'd Rather Be Crafting" designer stamps, Hemptique Bakers Twine - Pineapple allemaal uit iDEE&post januari 2018, MD Eline's Craft dates COL1445, CraftEmoitons clearstamps A6 Bullet Journal, splitpennen en kurk van Action

* Cheerful Sketches: april challenge
* Craftliners challenge #49: laat je inspireren door de kleur oranje

14 opmerkingen:

Marfien zei

leuke kaart, heb daar niets meer aan toe te voegen :-)

Veerle zei

Hele leuke kaart Jantine.
Groetjes Veerle

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is ook mijn idee van een feestje Jantine. Wat een leuke kaart met al die knutselmaterialen en dan die gave tekst aan de binnenkant..helemaal top :)
Lieve groetjes Miranda

Margreet zei

Ben het helemaal met jouw idee van een feestje eens! Wat een leuke stempel is dat.
Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet

GerJanne zei

Een feestje op zijn tijd vind ik heerlijk hoor, maar het feestje van jou bleef ik heel vaak! Elke keer weer en feest om op mijn knutselkamertje te zitten. Je kaart vind ik super!
groetjes,
GerJanne

aussie aNNie zei

Brilliant card, love your gorgeous added crafts.xx 💖 [Aussie aNNie's Blog]

Sarah zei

Super leuk! Ik vind de tekst echt tof. Zoals op de mijne ☺ en hier wordt wat af gefeest! X

Joanne kramer zei

Super leuke kaart! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

Bea zei

Wat een prachtig kaartje Jantine, leuk dat je meedoet aan de challenge bij Cheerful Sketches....

groetjes Bea.

Diny zei

Wat een schitterend kaartje Jantine!
Groetjes Diny

Caroline Cards zei

Leuke kaart in mooie kleuren!
groetjes, Caroline

Ans S. zei

Wat een super leuke kaart, Jantine.

Groetjes Ans

SylS creaties zei

Een zeer creatieve creakaart! Heel leuk gedaan!
groetjes,
Syl

Bernadet zei

Wat is dit leuk gedaan zo Jantine.
HArtstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!
Bernadet *DT*