donderdag 30 mei 2019

Kerstkaart week 22/52 WTC

En op deze Hemelvaartsdag weer tijd voor een kerstkaart (eigenlijk 2!) voor 52 WTC. Die van deze week zijn het resultaat van een workshopje met Stampin"Up!navullingen en alcohol. Lekker kliederen met verrassende resultaten!
 
 
Ik gebruikte 3 verschillende groentinten en had ik ze nou maar genoteerd... maar goed het gaat uiteindelijk om het resultaat, toch?

alle materialen Stampin'Up!

Wij vertrekken vandaag naar Drenthe voor een lang weekend.
Marco in De Kuip was weer geweldig, wat een spektakel! En hij speelde mijn lievelingsliedje ook nog, dus het kon niet stuk!! Leuke gastartiesten, vooral genoten van Armin van Buren (die had ik nog nooit live meegemaakt). Echt een topavond!
Helaas bleek er op de terugweg een seinstoring bij Dordrecht, met als gevolg dat we daar eindeloos op vervangende bussen hebben staan wachten en dat mijn lief me uiteindelijk heeft opgepikt in Lage Zwaluwe. Mijn fiets moet ik zometeen nog in de NS-fietsenstalling ophalen, want die moet wel mee naar Drenthe. Beetje jammer einde van een toffe avond.

Fijne Hemelvaartsdag!
Ik kom kijken, weet alleen niet precies wanneer... Ben ook heel benieuwd naar de nieuwe uitdaging.

18 opmerkingen:

Epie zei

Mooie kerstkaart met de groene boompjes erop , puur natuur !!
Fijne vakantie en groetjes van Epie

Elle-Jeanne zei

Leuke kerstkaart ,Jantine.
Mooie groene kerstboompjes.
Fijn weekend .Geniet.
Groetjes , Elle-Jeanne

marion zei

leuke kaartjes en inderdaad een gave techniek.....geniet van je weekje drenthe

Trudy zei

Prachtige kaartjes met een mooie techniek! Geniet van je weekend in Drente!
groetjes Trudy

Freubelmina zei

Oooo Marco is zeker geweldig, ik ben al fan vanaf het begin en heb hem nog meegemaakt in kleine zaaltjes,super!
Helaas kan mijn lichaam zulke optredens niet meer aan, erg jammer!
Je kaartjes zijn apart maar erg leuk Jantine!
Fijn weekend in Drenthe, mooi daar! Lieve groetjes, Wilma xx

Enny zei

Heel mooie kaartjes, super gelukt ! En Marco is zeker de moeite waard, hier in Antwerpen is het ook altijd uitverkocht. Geniet van je weekend ! Groetjes, Enny

Eri zei

Het resultaat van die inkten in combinatie met de boompjes is prachtig geworden! Leuk ook dat gestempelde boompje op de envelop(?) Wat fijn dat je zo genoten hebt van Marco, ik hoop dat je ook zo'n fijn weekend hebt in Drenthe!
Groetjes, Eri

Ans Gilbert zei

Wat zijn het mooie kerstkaarten en ook weer een leuke envelop erbij. Geniet van Drenthe, bij ons is het nog somber,
Ansx

Caroline Cards zei

Wat een leuke kaarten!
groetjes, Caroline

GerJanne zei

Hoi Jantine,
mooie kaartjes heb je gemaakt! Leuk met die bomen en al het groen. Marco was dus gaaf! Ik las het al bij meerdere bloggers. En geniet in Drenthe... de mooiste fietsprovincie.

Margreet zei

Wat een prachtig kliederresultaat met uiteindelijk mooie kaartjes.
Veel plezier in Drente.
xxx Margreet

Creanita60.blogspot.nl zei

Leuke kaartjes en wat fijn dat je zo'n top avond hebt gehad!
groetjes Anita

Rosina zei

Heel mooi deze kerstkaartjes Jantine, zo mooi die kerstboompjes...
en een hele fijn lang weekend in Drenthe....

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

het lijkt me dat héél veel bloggers daar bij Marco waren, vast een heel toffe belevenis!
Mooie kerstkaartjes, supertof kliederwerk zo te zien!
Geniet van jullie weekendje Drente!
Nancy 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gaaf effect heb je bereikt met de navullingen en alcohol Jantine. Mooie tinten en twee hele gave kaarten met bijpassende enveloppen. Fijn dat je zo genoten hebt van Marco en nu nog een heerlijk weekend in het vooruitzicht. Geniet ze :)
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Leuke kaarten Jantine.' Mooier deze boompjes. Groeten Trijntje

Ans S. zei

Twee prachtige kerstkaarten, heel mooi gemaakt.

Groetjes Ans

aussie aNNie zei

These are just lovely Jantine, love the trees.xx