woensdag 31 juli 2019

Kleurenkaartteam 7e schakel 2019: koper en geoxideerd koper

Colien koos de nieuwe kleur voor Martina's Kleurenkaartuitdaging en dat werd met recht een uitdaging, want ze koos een bijzondere kleur: geoxideerd koper. Nou, dat lag niet zo in mijn laatje kan ik je zeggen...
(Gewoon koper, van vorige maand, lag er ook al niet veel...)
Maar goed, na enig peinzen en een leuke workshop met de scheerschuimtechniek had ik toch iets leuks (en lekker ruikends) in handen!
Eenvoudige 10x10 kaartjes, want zonde om die mooie scheerschuimachtergrond te veel te bedekken:
 
wit papier, aquarelpapier, scheerschuim, SU inkt Tranquil Tide, Bermuda Bay, Tempting Turquoise, Crumb Cake, koper metallic papier, hartjes ponsjes, Stans "Hoera" in 2 maten AliExpress, koper washitape


Benieuwd naar meer creaties en interpretaties van deze kleurencombinatie? Martina heeft een lijst met deelnemers!


* Martina's kleurenkaartteam: koper en geoxideerd koper


Fijne woensdag en tot morgen voor een verse kerstkaart!

21 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

WOW dat heb je knap voor elkaar gekregen, ben weg van die bovenste kaart!!

liefs Annemarie en Merit

Sarah zei

De eerste is SUPER tof. Mooi die achtergrond!
Ik ben in vakantiemodus, ook voor het KKT.

Elle-Jeanne zei

Wat is dat een mooie kaart, die bovenste. De andere is ook wel mooi,maar mijn voorkeur is de eerste.
Hele mooie kleuren.
En knap gedaan.
Groetjes Elle-jeanne

Nancy Soetaert zei

twee mooie kaarten voor het KKT, maar de bovenste vind ik wel de mooiste, leuk he met het scheerschuim, voelt leuk aan en zoals je zegt, ruikt ook lekker...
groetjes
Nancy

chantal zei

Wat zijn ze mooi, maar die met scheerschuim vind ik super
Liefs Chantal

Colien zei

Wauw, maar liefst 2 mooie kaartjes in de gevraagde kleurtjes! Gaaf die achtergrond met scheerschuim!
Grtz. Colien

Margreet zei

Wat een leuke scheerschuimachtergrondjes heb je gemaakt, Jantine. Vooral de bovenste kaart is een beauty!
xxx Margreet

Nelleke zei

Goed gelukt zeg, mooi effect geeft dat scheerschuim. Sterkte rondom alle zorg voor je vader. Groetjes Nelleke

Femminde zei

Wat een leuke Cas kaartjes Jantine!! Mooie achtergrond.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Marijke zei

Dat is ook een verrassing, jouw kaartjes! Heel leuk bedacht met dat scheerschuim en wat een leuk effect! Super gedaan en goed geslaagd! Groetjes Marijke.

Nancy zei

Hey Jantine,

Die zijn super mooi gelukt! Mooie techniek en goed gevonden!!

Liefs,
Nancy

Marfien zei

Het grote voordeel van de schuimtechniek: je kan alle kleuren maken en het ruikt nog lekker ook
Mooie kaartjes heb je er mee gemaakt

Margo zei

Wat heb je dat leuk opgelost Jantine ! 2 topkaartjes hoor !
Groetjes
Margo

martina's kaartjes zei

hahaha, grappig dat je de techniek hier kon toepassen, wat een toeval
leuk resultaat geeft dat in ieder geval,
fijn dat je er ondanks de vakantie en warmte weer bij bent !
grtjs,martina
x

!neke zei

Wat een leuk resultaat deze techniek !
groeten Ineke

Creatiels zei

knap resultaat, die techniek moet ik ook eens gaan toepassen, mooie achtergronden kan je er blijkbaar mee maken.
bedankt voor je reactie op mijn blog
groetjes
Els

Grietje Jansen zei

Leuk gedaan, die achtergrond. Mooie kaarten.

Grietje

Petra-loves-paper zei

Bij mij ook al zoeken naar het juiste papier, niet gevonden dus dan maar een andere oplossing zoeken. Jij hebt hem zo te zien ook gevonden, wat een gave achtergrondjes, leuke kkt kaartjes, groetjes Petra

Linda zei

Super leuke resultaten!
Leuk dat scheerschuim. Geeft echt een heel leuk effect.
Groetjes, Linda

GerJanne zei

Ik ben ook een dagje te laat. Maar natuurlijk sla ik je niet over. Wat gaaf dat je dat geoxideerde koper zo mooi in het scheerschuim kon vangen! Prachtige kaartjes allebei!

Nicole Parmentier zei

Een dagje te laat wegens werkzaamheden maar wat was ik benieuwd naar deze jullie uitwerkingen met deze kleuren! Wat leuk dat je de scheerschuimtechniek hebt gebruikt. Het marmereffect is extra chique bij dat koper, gaaf!