donderdag 26 december 2019

Kerstkaart week 52/52 WTC

Het jaar is rond en nog wel op Tweede Kerstdag, 52 weken lang een kerstkaart op donderdag voor 52WTC en ik heb er in 2019 geen een gemist! Hopelijk lukt dat in 2020 ook weer. En dan mag ik ook nog meedoen als DT-lid, zo leuk.
Deze week een kerstkaartje dat qua kleuren haast wel mee had kunnen doen aan de kleurenketting van gisteren. Ik maakte het tijdens een kletselafspraak met een vriendin. Door het kletsen gebruikte ik de verkeerde kleur basiskaart voor 1 van de kinderkaartjes die ik aan het maken was (die komen binnenkort op mijn blog) en hield ik een zalmroze basiskaart over. Daar maakte ik een kerstkaart van, met leuk papier uit een pakket van Action:
Zo is ie opengevouwen:
 
En met een bijpassende envelop uit hetzelfde papierpakketje:
Ik kwam in de verleiding om alsnog bij Action te gaan kijken of die pakketjes er nog waren, wat zat er veel leuks in... maar ik heb het niet gedaan (schouderklopje voor mezelf), eerst moet de hobbykast wat leger...

zalmroze basispapier, dp pakketje Action, evenals de tekstlabels en de kerstlichtjes, lintje uit voorraad


Voor mij een vrije kerstdag vandaag, heerlijk! Lekker in familiekring samenzijn.
Fijne (Tweede Kerst)dag!

20 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Leuk kerstkaart heb je gemaakt.
Mooi de kleuren bij elkaar.
Fijne 2de kerstdag gewenst.
Groetjes Elle-jeanne

Irene zei

Die pakketjes heb ik hélemaal niet gezien, ziet er heel leuk uit Jantine en nu jij in het DT zit komt het dik voor elkaar met jouw 52 weken!
Fijne 2e kerstdag XxIrene

Marfien zei

mooi kaartje, leuk papier, heb hier bij de action de pakketjes niet gezien maar niet alles wordt overal verkocht. Had het ook niet nodig :-), ga straks mijn kerstspullen weer eens sorteren en opruimen

Trudy zei

Leuk kaartje met hele mooie kleuren!
Nog een gezellige dag, groetjes Trudy

Anita van Deur zei

Prachtig!! Nog een hele gezellige dag toegewenst Jantine, liefs Anita

Eri zei

Leuke kaart Jantine. De basiskaart past heel mooi bij het design papier. Een fijne 2de kerstdag toegewenst!
Groetjes, Eri

Marijke zei

Ik dacht ook eerst dat dit je kaartje was voor het KKT! Maar dat waren de doosjes al! Een mooi kaartje en deze combinatie blijft mooi, grijs met roze! Leuk die huisjes! Groetjes Marijke.

Epie zei

Supermooie kerstkaart Jantine ook voor jouw fijne dagen !!
Kerstgroetjes van Epie DT52WTC

gerrie zei

Leuke kaart Jantine, tegenwoordig kan je voor kerstkaarten ook meerdere kleuren gebruiken, deze is ook mooi. Wens je nog een fijne tweede kerstdag en tot in het volgend jaar.
Lieve groetjes, Gerrie.

Mieke zei

Heel mooi! ♥

Nancy zei

Hey Jantine,

Wat zat ik met mijn dagen in de war.. KKT gisteren helemaal vergeten en vandaag goedgemaakt...

Jouw kaart is super leuk met dat drieluikje...
Oeps, geen schouderklopje voor mij! Ik kocht net een heleboel nieuwe kerstpapierblokken bij Action...

Liefs,
Nancy

Creaellenknutselsite zei

ik vind het een superleuk 3luik geworden, de action heeft zulk leuk papier neem ook vaak wat mee
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

heel leuk kaartje Jantine,
Leuke papiertjes!!!

Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Ans Gilbert zei

De Action had ook wel heel mooi papier, deze kerst periode. Mooie kaart heb je weer gemaakt,
wens jou nog een fijne 2de kerstdag,
groetjes Ansx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuk Jantine met al die grappige huisjes op het dessinpapier. Mooie kleurencombinatie ook. Een mooie kerstkaart en wat knap dat je niet in de verleiding bent gekomen...;)
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Wat een mooi drieluik heb je gemaakt met dit leuke papier! Alvast een mooi 2020 gewenst!

!neke zei

Helemaal leuk met dit gave papier !
Groeten Ineke
DT 52WTC

Annerieke zei

Wat een leuke kaart Jantine, gaaf model ook. Zeker knap dat je niet aan de verleiding hebt toegegeven, mij is het dit jaar ook gelukt. Wat betreft kerstpapier van de Action dan hè ;-).

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuk modelletje kerstkaart Jantine, bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

Margo zei

Heel leuke kaart Jantine en wat flink dat je het shoppen weerstond !
Dankjewel voor je mooie kerstkaart en fijn eindejaar
Groetjes
Margo