maandag 10 augustus 2020

Make a wish

 Bij 2Sistersontheblog mag ik deze maand gastdesigner zijn! De challenge is om een borduurkaartje te maken, dat was voor mij alweer even geleden, maar toch wel weer erg leuk om te doen!

Ik maakte een verjaardagskaartje:

Natuurlijk ook aan de binnenkant nog een beetje aandacht (ik was eerst van plan de bloem tussen het borduurwerk te plaatsen, maar dat paste niet mooi, dus toen een vellum spreuk van Action gebruikt!)

creme, lichtgeel en geel papier, borduurpatroon van? (kopietje uit de voorraad van wijlen mijn mams), borduurgaren volgens mij van zo'n pakketje van stitch & do, vellum spreuk van Action, stempel CraftEmotions, gestempeld met donkergele/lichtoranje inkt van Kruidvat, plaatje roos Marjoleine Zweed

* 2 Sistersontheblog challenge 41 borduurkaartje

* #useyourstuff!

       fijne (maan)dag!

11 opmerkingen:

Freubelmina zei

Heeeel leuk om van jou weer eens een borduurtje te zien Jantine, misschien smaakt het naar meer?
Het is een mooierd. Lieve groetjes xx

aussie aNNie zei

Cute card and love the combo of exquisite stitching and colours... xx

Anita van Deur zei

Prachtig kaartje Jantine, mooi geborduurd.
Groetjes, Anita

Elle-Jeanne zei

Mooi geborduurd kaartje jantien.
Groetjes Elle-jeanne

Chantal zei

Mooie kaart, mooi borduurwerk.
Groetjes, Chantal S

Caroline zei

Het is een hele mooie kaart voor ons blog geworden.
Leuk dat je GD wilde zijn.
Groetjes Caroline (DT 2 Sistersontheblog)

Caroline Cards zei

Een mooie kaart in vrolijke kleuren!
groetjes, Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Vrolijke kleurtjes heb je gebruikt voor je leuke, mooi geborduurde kaart Jantine. Leuk zo'n spreuk als blikvanger.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Wat leuk eens een geborduurde kaart bij jou te zien! Heel leuk en vrolijk!
Ik ben nog aan het denken of ik mee kan doen...Ik heb wel een borduurmal, maar of ze dat bedoelen??

Rosina zei

Heel mooi dit borduurkaartje Jantine...mooie felle kleurtjes gebruikt
groetjes Rosina

Nicole Parmentier zei

Wat een leuk fris borduurkaartje!!