maandag 26 oktober 2020

in gedachten...

 Helaas hebben we soms ook minder vrolijke kaarten nodig. Eerlijk gezegd maak ik die meestal op het moment dat ik ze nodig heb, maar iets op voorraad hebben liggen kan ook wel heel handig zijn. Aangezien ze bij Carlin's kaartenparadijs om condoleance CASkaartjes vragen en dit leuk gecombineerd kon met de bingo van Knutsels en kadootjes maakte ik dit kaartje:
Het bingorijtje dat ik koos is bloemen-condoleance-grijs.

teal-grijs en wit papier, inkt in teal en grijs, tekststempel en bloemenstempel SU

* Carlin's kaartenparadijs challenge 27: CAS en condoleance
* Knutsels en kadootjes challenge bingokaart
Fijne (maan)dag!

14 opmerkingen:

carla zei

Die condoleance kaart ziet er prachtig uit.
Een leuk idee met de gescheurde rand.
Bedankt voor deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
Succes !
Groetjes,
Carla

Annemarie en Merit zei

Wat een mooi condoleance kaart is dit geworden, prachtig gemaakt zo!

Liefs, Merit en Annemarie

Diny zei

Wat een mooi condoleance kaartje heb je gemaakt Jantine!
Groetjes Diny

Made by Nicolette zei

Prachtige kaart!!

Groetjes Nicolette

Elle-Jeanne zei

Prachtige condoleance kaart.
Helaas hebben we deze ook nodig.
Groetjes Elle-jeanne

Anita van Deur zei

Prachtige kaart Jantine!
Groetjes, Anita

Je@net zei

Erg mooie condoleancekaart, Jantine!

karin zei

Wat mooi met die gekleurde rand op het kaartje.
Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Groetjes,
Karin DT

GerJanne zei

Zo zit ik er precies in. Meestal maken op het moment dat het nodig is, terwijl het eigenlijk hadig s als je ze op voorraad hebt, omdat het vaak onverwacht komt. Je kaart is heel stijlvol. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.

Femminde zei

Wat een super mooi kaartje Jantine. Ik heb ze altijd graag op voorraad. Als ik ze nodig heb dan is de inspiratie vaak ver weg.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Rina zei

Heel mooi is je condoleance geworden. Hier kun je iemand veel troost mee geven.
Groetjes Rina

Kaartjes door Elise zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt!

aussie aNNie zei

This is stunning, the colours and complete design, wow...xx♥

Unknown zei

Wat een prachtig kaartje Jantine.
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groet, Monique