maandag 26 juli 2021

Opkikkertje

 Een van mijn collega's is al een tijdje ziek en kan dus wel een opkikkertje gebruiken:
Aan de binnenkant natuurlijk ook wat aandacht besteed:
En een bijpassende envelop:
Het was alweer even geleden dat ik met de Te Gekke Krijtjes had gewerkt en ik ben dan ook niet 100% tevreden over mijn blending, maar op de foto is het ook minder mooi dan in het echt, in het echt lijken de overgangen zachter...

De kikker heeft een envelop bij zich en mag dus meedoen bij De Egel. En bij Carlin's kaartenparadijs mag deze maand alles, dus ook deze leuke opkikker.

wit papier, Te Gekke Krijtjes, MD AK0050 (opkikkertjes 2), tekststempel en kikkers MD nummer onbekend

* De Egel #124: envelop op je kaart
* Carlin's kaartenparadijs #36: alles mag

Vanmiddag ga ik lekker kletselen met een vriendin, veel zin in.
Woensdag ben ik er weer met de kleurenkaartuitdaging van deze maand.
Fijne (maan)dag!

18 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke kaartje met de vrolijke kikkertjes daar knap je vast snel van op
groetjes ellen

carla zei

Een hele mooie en leuke opkikkerkaart.
Mooi achtergrondje erbij.
Bedankt om deel te nemen aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Succes !
Groetjes,
Carla

Anita van Deur zei

Wat een super leuke opkikker kaartje met deze prachtige achtergrond, daar vrolijk je van op.

Kaartenkraam zei

Ik vind de achtergrond erg mooi gedaan en het is een hele vrolijke opkikkerkaart geworden. Leuk ook de binnenkant ne de envelop!

groetjes van Ank

Femminde zei

Wat een leuk opkikkerkaartje! En toffe achtergrond.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

karin zei

Een mooi opkikker kaartje heb je gemaakt.
Groetjes,
Karin

karin zei

En bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.

Elle-Jeanne zei

Leuke opkikker heb je gemaakt.
Mooie achtergrond.
Groetjes Elle-jeanne

Diny zei

Wat een lief kaartje heb je voor je ziek collega gemaakt Jantine!
Ook de bijpassende envelop en de binnenkant zijn heel leuk!
Groetjes Diny

Petra-loves-paper zei

Hij ziet er echt heel gaaf uit Jantine, niks mis mee hoor, met jouw blending 🤩. Mocht je daar zelf anders over denken dan heb ik misschien een tip voor je: na het kleuren met een vochtige tissue, zonder krijt, of met de lichtste kleur, zachtjes over de kleurovergangen wrijven, dan worden de overgangen nog smoother, groetjes Petra

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele vrolijke opkikker-kaart en ook de binnenkant en de envelop doen gezellig mee Jantine. Leuk die achtergrond met frisse kleurtjes.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda dt De Egel

Rina zei

Je kaartje is echt een opkikkertje, zo vrolijk.
Groetjes Rina

Rosina zei

heel lief opkikkerkaartje is dit Jantine...zo leuk met die kikkers erop en dan nog een leuke bijpassende envelop erbij...Echt heel gaaf!!
groetjes Rosina

GerJanne zei

Hij is heel gaaf! Ik heb ook veel te lag geleden met de te gekke krijtjes gewerkt. Ik heb ze nota bene al 12 jaar in huis en er nauwelijks iets mee gedaan. De tip van Petra ga ik ook onthouden.
Was het kletselen leuk?

GerJanne zei

p.s. en natuurlijk dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

Freubelmina zei

De foto’s komen soms harder over dan de werkelijkheid en je ziet soms dingen die in het echt niet opvallen…het is een geweldig mooie kikkerkaart Jantine xx

Crealientje zei

Super leuke kaart met grappige kikker!
Mooi verzorgd met binnenkant en enveloppe.
Fijne dag verder, lieve groetjes Crealientje.

Nelleke zei

Hij is leuk, juist mede door de achtergrond. Dank je wel voor jou bijdrage aan de uitdaging envelop op de kaart bij de Egel. Groet, Nelleke