donderdag 19 augustus 2021

Kerstkaart week 33/52 WTC

 Ook deze week een kaartje van de online kaartenkit "Christmas in July" van Crealies. Want het is natuurlijk weer kerstkaartendonderdag bij 52WTC
Van de zijkant gezien:
Bij dit soort kaarten vraag ik me overigens altijd wel af hoe ik de ontvanger nou duidelijk maak hoe het kan worden neergezet, doen jullie er instructies bij?

Materialen uit de Crealieskaartenkit "Christmas in July": wit, lichtgroen en donkergroen papier,  Crealies Cardzz no. 305, Crealies Cardzz no. 284, Crealies stempel "sprankelende feestdagen", uitgestanste tekst, sneeuwvlokken en arrenslee, lucht gekleurd met lichtblauw Te Gek Krijtje

Fijne (donder)dag!

24 opmerkingen:

Diny zei

Een heel mooie kaartje in dit leuke model Jantine!
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

Toffe kaart.
Zo'n kaarten stuur ik niet meer naar niet-kaartenmaaksters sinds ik es bij een vriendin zag hoe ze de easel kaart op haar kast gezet had...
Heel mooie kerstkaart.
Groetjes
Nancy

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk model
groetjes ellen

GerJanne zei

Hoi Jantine,
het is een heel leuk kaartje en een tof modelletje. Wat Nancy schrijft doe ik ook vaak, maar nu heb ik stempeltjes van Crealies gekocht met tekstjes als omhoog, schuif mij etc.

https://www.crealies.nl/nl/product/tekstenzowoordstripsclwsnl07

Misschien heb je daar wat aan?

Epie zei

Mooie schuifkaart Jantine !!
Groetjes Epie

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart.
Leuk modelletje.
Groetjes Elle-jeanne

Rosina zei

een super mooi kerstkaartje is dit Jantine, zo een mooi modelletje, en inderdaad zoals Nancy zegt
sommige niet kaartenmakers snappen er niks van hoe dat werkt...maar het is een mooi fris kaartje geworden
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Hetty P. zei

Mooie kaart is het geworden en een super leuk model.
Maar je hebt gelijk, het is erg moeilijk uit te leggen hoe dit werkt.
Zelfs kaartjes die ik binnenstebuiten heb gevouwen voor het versturen worden niet goed neer gezet.
Fijne dag,
Hetty

Trudy zei

Mooi hippe kerstkaart en wat een leuk model! Ingewikkelde kaarten stuur ik niet meer want ik had een keer ook iets aan de binnenkant geplakt en de ontvanger dacht dat dat de voorkant was! Ik lees nu dat dat bij Hetty ook gebeurd is!
Groetjes Trudy

marijke zei

Een mooi kaartje met een leuk model. Ik stuur deze ook alleen naar knutseldinnetjes. Ik heb mijn muisjes in een geheel uitgestald en iets gekleurd. Dat is het nadeel ze zijn helemaal in een kleur! Groetjes Marijke

Laurespage zei

Een heel model heb je deze keer weer gebruikt, een fijne kerstkaart.
Groetjes, laurette

Anita van Deur zei

Wat een mooie kaart is het geworden en een super leuk model!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel leuk dit model en mooi gemaakt Jantine. Ik heb die stempeltjes van Crealies waar GerJanne het over heeft maar eerst tekende ik een pijltje of schreef het aan de binnenkant. Een kaartenmaakster snapt het meestal wel.
Lieve groetjes Miranda

Suzan zei

Prachtig kaartje Jantine, ik stuur zulke kaartjes meestal naar degene waarvan ik zeker weet dat ze het snappen.
Groetjes Suzan

Trijntje zei

Leuke kerstkaart . Leuk model. Groeten Trijntje

Ans Gilbert zei

Dat vraag ik me ook altijd af, ik doe net als Suzan, ik stuur ze meestal naar iemand waarvan ik denk dat die wel snapt, hoe deze kaart neer te zetten..
Echt een superleuke kerstkaart heb je gemaakt en die puntenkaart is een aanrader,
Groetjes,
Ansx

!neke zei

Super leuk model !!!!
Groeten Ineke

marian zei

Wat een leuk model kaart in lekkere frisse kleurtjes.
Groetjes van Marian.

Marjolein zei

Wat een leuke kaart Jantine! Ik doe er soms een hint bij, als ik denk dat het een ontvanger is die zich misschien niet zo goed kan voorstellen hoe het moet zijn.
En over de papierblokjes: ik ben echt verbaasd dat het me zo goed afgaat. Ik neem mezelf wel vaker dingen voor en die lukken lang niet altijd. Dit is blijkbaar een haalbaar doel :) Groetjes! Marjolein

Eri zei

Een leuke kaart, en tof modelletje! Een tijdje trug heb ik een easelkaart gestuurd naar een niet kaartenmaakster, nadat ze mij had laten weten dat de kaart was aangekomen heb ik een foto gestuurd hoe ze hem neer kon zetten.
Groetjes, Eri

Caroline Cards zei

Heel erg leuke kaart en super model! Vaak doe ik er een briefje bij met de 'gebruiksaanwijzing', of ik gebruik net als GerJanne stempeltjes of een malletje met een pijl!
groetjes, Caroline

Daphne zei

Dat is een kunstig model.
Ik lees hier al genoeg tips...... ik stuur dit soort kaarten ook meestal alleen naar mensen die het snappen.😉
Of..... ik schrijf het linkje van mijn blog erbij! Dan kunnen ze op mijn blog kijken hoe de kaart hoort te staan of hoe het werkt. (Deze tip had ik hier nog niet gelezen volgens mij)

Freubelmina zei

Een schitterende kerstkaart in een prachtig model Jantine.
Leuk om al die tips te lezen.
Fijne avond xx

Gina zei

Heel leuke easelkaart en leuk idee met het sleetje op de rand. Groetjes, Gina