donderdag 14 oktober 2021

Kerstkaart week 41/52 WTC

Vandaag de uitslag van de challenge met de tagkaart op 52WTC. Natuurlijk blijven we ook "gewoon" wekelijkse kaartjes maken.
Dit keertje eentje in de serie "daag jezelf uit met oude materialen". Ik vond in een bak allemaal kaarten met "afwijkende" modellen en heb mezelf uitgedaagd daar nu eindelijk eens iets mee te doen. Dit is een eerste poging. Ik vond het best lastig om te bedenken hoe ik dit model zou decoreren. Het is een Fantasykaart van Else Plantinga uit het jaar kruik...
Aan de binnenkant de kerstwens:
Zo zie je iets beter hoe het model in elkaar steekt:
En met behulp van een stempeltje van LawnFawn maakte ik de envelop bijpassend:
Fantasykaart Else Plantinga, dessinpapier Action, afbeelding knipvel Diny 3D 426, lintjes uit voorraad, tekststempel Carlijn Design "Elegante Kerst", huisjesstempel "Simply celebrate winter" van Lawn Fawn, rand dp uitgesneden met MD LR0242







Fijne (donder)dag! Ik heb vanavond vanuit mijn werk een lichtjesprocessie. Hopelijk is het redelijk weer. Ik weet niet precies wanneer ik bij jullie kan komen kijken, maar ik kom zeker!

10 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat een bijzondere kaart is het en wat mooi in blauw!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de blauwe kleuren en winterplaatje in het midden
groetjes ellen

Irene zei

Jaar kruik is héél mooi Jantine 😊.
XxIrene

Eri zei

Haha jaar kruik, leuke uitdrukking, net als je kaart! Heel tof hoe het plaatje in de kaart hangt. Het stempeltje op de envelop maakt het helemaal af! Fijne avond!
Groetjes, Eri

Rina zei

Je hebt een mooi kerstkaartje gemaakt met je oude spullen.
Groetjes Rina

marijke zei

Een mooi kaartje hoor Jantine. Knap dat je dit soort kaartjes pakt om te maken. Ik heb er ook verschillende maar die leg ik steeds weer opzij! groetjes Marijke

Trijntje zei

Het is een mooie kaart geworden in dit model. Doet me aan trapeze denken. Dat heb ik in de begin jaren eens geprobeerd maar dat viel niet mee. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Toch weer leuk geworden Jantine. Mooie kerstkaart.
Lieve groetjes Miranda

Femminde zei

Wat leuk om zo je oudere materialen op te maken. Goed gelukt!!
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Ratana zei

Ohhh, I love this project, it looks promising. More, give us more!!
Live Football Scores