donderdag 12 mei 2022

Kerstkaart week 19/52 WTC

 Ook op deze "dag van de zorg" een verse kerstkaart voor 52WTC, of eigenlijk weer 2. Nancy en ik tonen onze inspiratiekaartjes vandaag ook op 52WTC. Deze kaartjes zijn gemaakt tijdens een kletselmiddag, met een techniek met de gelliplate, die we op Art Specially in september leerden, lekker kliederen!
En de binnenkant (simpel maar doeltreffend 😉)
En kaartje nummer 2:
De basiskaarten lagen al heel lang in mijn voorraad, dus mooi dat ik die nu eindelijk eens gebruikte!

basiskaarten groen en bordeauxrood, crèmekleurig glanspapier, ecoline in diverse kleuren, gelliplate, stencils, witte acrylverf, stempels van ? (van mijn vriendin), stempels binnenzijde Carlijn Design, Minabella potloden, sterpailletten uit voorraad


Fijne (donder)dag!

17 opmerkingen:

Anita van Deur zei

2 prachtige kaarten Jantine, de eerste vind ik heel gaaf.

GerJanne zei

Heel mooi Jantine! En wat gezellig en kletselmiddag. Zo leuk om je hobby samen met iemand uit te oefenen...

Nancy Soetaert zei

Twee prachtige kerstkaarten!
Groetjes
Nancy

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de leuke achtergrondjes de boompjes passen er zo leuk bij
groetjes ellen

Angélique zei

Mooie kaarten allebei, de boompjes komen goed tot hun recht.

Caroline zei

Mooi in deze kleuren!
Groetjes Caroline

Trudy zei

Wat een prachtige achtergronden! Hele mooie kaartjes!
Groetjes Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooie inspiratie-kaarten Jantine, wat een leuke boompjes bij de eerste en ik vind de achtergrond ook zo gaaf.
Lieve groetjes Miranda

Eri zei

Je hebt heel toffe kaarten gemaakt met die gave achtergrondjes Jantine!
Groetjes, Eri

Rina zei

Mooie kaartje met die eigen gemaakte achtergrond. Je hebt prachtige kleuren gebruikt.
Groetjes Rina

Suzan zei

Prachtige kerstkaartjes heb je gemaakt Jantine!
Groetjes Suzan

Ans Gilbert zei

Je hebt mooie achtergrondjes gemaakt, wat zijn het leuke boompjes op je eerste kaart,
Groetjes,
Ansx

Nancy zei

Hey Jantine,
Leuke kaartjes, toffe kleuren!
Liefs,
Nancy

Laurespage zei

Mooie achtergronden in de groen tinten. Zeer geslaagde kaartjes.
Groetjes, laurette

Chantal zei

Prachtige kaarten, erg mooie achtergronden.
Groetjes, Chantal S

Femminde zei

Weer 2 mooie kerstkaartjes erbij!! Leuk!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Trudy zei

Hoi Jantine, ik dacht dat ik al bij je langs was geweest maar ik zie mijn bericht nergens staan.
Twee hele mooie kaartjes en leuk die achtergronden!
Groetjes Trudy