donderdag 14 juli 2022

Kerstkaart week 28/52 WTC

 Op deze tweede donderdag in juli geven we jullie bij 52WTC natuurlijk de uitslag van de uitdaging met de pinguïns. Maar ondanks dat we midden in de zomer zitten vinden we het ook heel fijn om jullie kerstkaarten van deze week te zien.
Ik had bij de workshop met Kristie nog wat "restantjes" mee naar huis genomen, die nog verwerkt mochten worden tot kerstkaarten. Ik ben nog steeds in etappes aan het knutselen, vanwege long covid klachten, dus het duurde even. De kleurtjes die we bij Kristie gebruikten combineerden voor geen meter bij mijn op te maken pakketje, dus helaas...dat schuift weer even door.
Ook deze week weer 2 (eenvoudige) kaartjes:
En de binnenkant:
papier en snijmallen van SU, stempels van EveryDEE Design en Marianne Design, gestempeld met Versamark en SU inkt, WOW! embossingpoeder, lintjes en pailletten uit voorraad

Doen jullie ook weer mee met 52WTC? Dan komt er zeker een DT lid bij je kijken!

15 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel leuk deze kaartje mooi CAS.

Angélique zei

Dat zijn 2 leuke kaarten geworden.
Jeetje, wat duren die klachten bij jou lang, ik hoop van harte dat het binnenkort toch echt beter wordt.

Trijntje zei

Leuke kaarten met de kerstballen. Groeten Trijntje

Epie zei

Superleuke kerstkaart met leuke restjes Jantine .....
Beterschap en stay safe , groetjes Epie

Marijke zei

Leuke kaartjes Jantine! Wat vervelend dat het maar zo langzaam gaat met het herstel! Ik weet dat dit zo is, want onze bakker had hetzelfde en die gaat ook maar met stapjes vooruit! Veel sterkte maar en wat niet gaat, gaat niet he! Groetjes Marijke.

Eri zei

Chique kaarten met die mooie kerstballen! Wat vervelend dat je zolang klachten houd! Veel sterkte en beterschap. Houd de moed erin!
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat vervelend dat je klachten zo aanhouden Jantine, hopelijk blijft er wel vooruitgang in zitten. Ik moest naar de huisarts komen als het na 6 weken niet weg was? Misschien even contact met je huisarts opnemen? Ik ben er gelukkig helemaal vanaf. Ik vind dit mooie rustige kerstkaarten en ook leuk zo aan de binnenzijde met die tekst.
Lieve groetjes Miranda

Suzan zei

Prachtige kaartjes heb je gemaakt Jantine!
Groetjes Suzan

Ans Gilbert zei

Mooie, feestelijke kerstkaarten heb je gemaakt met de leuke ballen,
Groetjes
Ansx

Nancy zei

Hey Jantine,

Leuke kaartjes maakte je met deze snijmallen. Het moet niet altijd even ingewikkeld zijn hé!

Liefs,
Nancy

Freubelmina zei

Mooie kaarten Jantine met zoals gewend van jou ook weer prachtige binnenkanten xx

Je@net zei

Wat een leuke kerstkaarten heb je gemaakt, Jantine!

marian zei

Ook deze kaartjes zijn weer erg mooi.
Groetjes van Marian.

Femminde zei

Wat leuk als die kerstballen op de kaarten. Zo leuk dat ze verschillend zijn.
Fijn weekend verder!
Groeten van Femminde

De Hobbykamer van Petra zei

Prachtige kaarten. Vooral de rode, de eerste vind ik prachtig.

Groetjes, Petra