donderdag 25 augustus 2022

Kerstkaart week 34/52 WTC

 Zo, de maand augustus loopt alweer op zijn eind, daarom is het tijd voor de nieuwe uitdaging bij 52WTC! Deze maand heeft Epie gekozen, voor winterblues. Ze heeft daarbij een mooi palet met kleurtjes om je te inspireren. Ik had precies het goede papier, dacht ik, dat mooi combineert met de afbeeldingen die leuk bij het palet passen...helaas had ik al meer van het blokje gebruikt dan ik dacht, dus het werd toch een beetje improviseren...
Dit modelletje wilde ik al een tijdje maken en ik maakte er meteen maar 2:
Heel leuk om te maken! En de uitdaging is niet al te ingewikkeld toch?
Dit is het optionele kleurenpalet:
De DT leden van 52WTC laten hun inspiratiekaarten deze week zien om je op weg te helpen!

lichtblauw papier, donkerblauw glanspapier, lichtblauw glitterpapier, dessinpapier Joy! "Winter Wishes" (uit 2014 denk ik! #useyourstuff), Elines ijsberen MD AK0088, MD CR 1561, sneeuwvlokponsje

Doen jullie mee met de nieuwe uitdaging van 52WTC? En je wekelijkse kerstkaart is natuurlijk ook weer van harte welkom op 52WTC, er komt dan altijd een DT lid langs!

#useyourstuff!







Fijne (donder)dag!

18 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel mooi deze kaarten Jantine en gelijk 2!

Angélique zei

Heel leuke kaarten, het zijn mooie kleuren.

Colien zei

Twee heel mooie kaartjes in de tinten van het kleurenpallet!
grtz Colien

Caroline zei

Handig om er meteen 2 te maken met deze mooie kleuren!
Groetjes Caroline

Gina zei

Twee mooie kaartjes met de ijsbeertjes ! Groetjes, Gina

Annemarie en Merit zei

super leuke kaartjes met een gave sketch..
Liefs Annemarie en Merit

Marijke zei

Twee leuke kaarten met de ijsbeertjes! Een leuk model is dit en je maakte er gelijk maar twee. Leuk gedaan. Groetjes Marijke.

Suzan zei

Prachtige kaartjes heb je gemaakt Jantine.
Groetjes Suzan

bolletjelucky.blogspot.com zei

Die plaatjes blijven leuk en je hebt twee mooie kerstkaarten in dat leuke model gemaakt Jantine.
Lieve groetjes Miranda

Wilma zei

2 Hele mooie Kerstkaarten heb je gemaakt Jantine, in deze kleurencombi. Leuk model is dit ook. Ik heb hem nog in gedachten om 'eens' te maken.
Fijne avond nog.
GROET, Wilma

Anoniem zei

Twee prachtige kerstkaarten in dit leuke model, je hebt alles perfect gecombineerd
Groetjes
Ansx

Laurespage zei

heel mooi deze kaartjes, heel fijn en mooi afgewerkt Jantine.
Groetjes, Laurette

GerJanne zei

Wat een leuke kaartjes zijn het! Dat knipvel is ook wel heel erg leuk!
Ik heb de stempels ervan (nog nieuw in de verpakking)

Freubelmina zei

Wat een lieve kaartje maakte je Jantine, deze modellen zijn zeker erg leuk en snel te maken xx

marian zei

Nou van dat improviseren is niks te zien hoor, ik vind allebei de kaartjes super mooi. Kerstkaarten in het blauw met de beertjes vind ik zowiezo erg mooi. Het kaartmodel is ook erg leuk.
Groetjes van Marian.

Trijntje zei

Wat twee mooie kerstkaarten.De plaatjes passen mooi op dit model.Groeten Trijntje

!neke zei

Twee topkaarten !!!!
Gaaf model !
Groeten Ineke

Nancy Soetaert zei

dit zijn 2 supermooie kaarten Jantine!
groetjes
Nancy