donderdag 15 september 2022

Kerstkaart week 37/52 WTC

 Het is alweer donderdag, dus tijd voor een verse kerstkaart bij 52WTC!
Ik had nog wat pinguïns over van de workshop bij Kristie (zie vorige week) en daarmee maakte ik twee eenvoudige kaartje:
En de binnenkant:
Mijn foto's zijn wat donker, maar het is een donkergroene kaart 😀
En de volgende is turquoise dp op een lichtblauwe kaart:
Deze is geïnspireerd op die sneeuwpopjes in het Carnaval van de Efteling, die zo door het ijs kijken 😁
donkergroen. lichtblauw en wit papier, dessinpapier uit iDEE&post nov/dec 2014 (!), Fancy Pants "Oh deer"-lijn, embossingmal stipjes van ?, tekststempel Carlijn Design, gestempeld met Versamark en bewerkt met Wow-embossingpoeder, zilveren rhinestones en witte enamel dots uit voorraad, pinguïns SU, Nestabilities van Sizzix "reversed scalope circle"

#useyourstuff






Fijne (donder)dag!

PS De pinguïns zijn nog niet op...

16 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een vrolijke kerstkaarten met die vrolijke pinguins!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartjes met de vrolijke pinguïntjes
leuk dp heb je erbij gebruikt
groetjes ellen

Epie zei

Grappige kerstkaartjes met de pinquins Jantine
Groetjes v Epie

Claudia's kaartjes zei

zo leuk die pinguins
Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

Annemarie en Merit zei

wat een super leuke kaartjes met die pinguins.
Liefs Annemarie en Merit

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het zijn hele leuke kerstkaarten met die schattige pinguïns Jantine.
Lieve groetjes Miranda

Rina zei

Super mooie kaartjes met die lieve pinguïns.
Groetjes Rina

Antjes kaartcreaties zei

Mooie kerstkaarten heb je gemaakt met de pinguïns Jantine. Heel leuk!
Groetjes Antje

Ans Gilbert zei

Het zijn hele leuke kerstkaarten met de vrolijke pinguins, grappig de 2de waar ze door het ijs kijken en ook je binnenkanten zijn weer top,
Groetjes,
Ansx

GerJanne zei

Ze zijn allebei weer heel leuk Jantine! Die kijkgaatjes geven altijd wat grappigs.

Freubelmina zei

Die schattige pinguïns vervelen niet hoor Jantine dus ga vooral door.
Dit zijn ook weer zo’n schattige kaartjes en perfect afgewerkt met natuurlijk weer een mooie binnenkant xx

Nancy zei

Hey Jantine,

Wat een toffe kaarten! Die pinguïns zijn zo leuk!
Laat maar komen, dit vraagt naar meer...

En ja, iets kwijt geraken... Als je ziet hoeveel spullen ik in mijn ateljee heb, valt het best nog mee. Meestal probeer ik meteen alles terug netjes op zijn plaats te zetten maar af en toe gebeurt het dat er iets verdwijnt... Ik heb nog gedacht, eens ik deze teksten terug koop, zullen ze wel tevoorschijn komen. Maar da's niet erg, ik heb genoeg kaartenvriendinnen waar ik ze aan kwijt geraak dan..
Liefs,
Nancy

De Hobbykamer van Petra zei

Ohjee wat 2 leuke kerstkaarten. De 2de, waarbij je aan carnaval bij de Efteling dacht vind ik de allerleukste van de 2. Superleuk die pinguins.

Lieve groet, Petra

Laurespage zei

Super, super mooi deze twee kaartjes ! Groetjes, Laurette

Trudy zei

Wat een leuke vrolijke kaartjes met die grappige pinguins!
Groetjes Trudy

Trijntje zei

Wat twee leuke vrolijke kerstkaarten met de pinguïns. Groeten Trijntje