donderdag 5 januari 2023

Kerstkaart week 1/52 WTC

 De eerste donderdag van 2023! Om te beginnen wil ik iedereen een gezond en creatief 2023 wensen!
Ik startte alweer niet zo tof: mijn kies brak op 3 januari, terwijl ik een hap tosti nam 😖 de tandarts heeft getracht er iets van te maken, maar het is op hoop van zegen...
Maar goed, een nieuw jaar is ook 52 nieuwe weken voor mooie kerstkaarten. Bij 52WTC nodigen we je van harte uit om weer gezellig mee te doen dit jaar, scheelt veel stress als het straks weer december is.
Deze week hebben we de reminder van onze uitdaging: kerstboom op je kaart:
Ik gebruikte 1 onderdeel van de stans van mijn kaart van vorige week:
En aan de binnenkant natuurlijk ook nog iets:
groen en wit papier, dessinpapier Action, snijmal SL-ES-CD70, embossingmal: MD DF3450, sterponsje, vrachtwagentje met boom van vriendin gekregen, stempels binnenzijde SL-ES-STAMP87 en MD MM1625 gestempeld met Just Jade van SU, sneeuwpen Action, witte inkt

Doen jullie weer gezellig mee met 52WTC? Deze week kun je zowel je wekelijkse kaart plaatsen, als je inzending voor de uitdaging. Let wel goed op bij welke post je welke kaart plaatst als je kans wilt maken op een aardigheidje!
Er komt altijd een DT-lid van 52WTC bij je langs!

* 52WTC: kerstboom op je kaart

Dan heb ik ook nog de foto's van mijn ontvangen kerstkaarten (en terwijl ik dit type bedenk ik dat die van Trijntje er niet op staat, want die heb ik neergezet ipv opgehangen...)
De rechterfoto is op een af andere manier gespiegeld en ik kreeg het niet meer goed...maar het is voor en achterkant van de tussenduur tussen de keuken en de kamer. Heel gezellig, ik laat ze nog lekker even hangen, net als de verjaardagskaarten!

Fijne (donder)dag! 

23 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke kerstboom en auto leuk dp heb je gebruikt
gezellig al die kaarten aan de deur
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart heb je gemaakt.
Gezellig zo al die kaarten tegen de deur.
Groetjes Elle-Jeanne

Anita van Deur zei

Leuk zo al de kaartjes op je deur.
Prachtige kerstkaart heb je gemaakt.

Caroline Cards zei

Een leuke kaart en ook de binnenkant is leuk!
Groetjes, Caroline

De Hobbykamer van Petra zei

Mooie kaart.

Wat leuk om zoveel zelfgemaakte kaarten te ontvangen.

Lieve groet, Petra

Eri zei

Leuke kaart met de boom, wat leuk dat je die ge-embost hebt met de takken. Gezellig hé al die kaarten. Bij mij blijven ze ook nog even hangen, we hebben net nog een paar kaarten uit de brievenbus gehaald!
Groetjes, Eri

Trudy zei

Hele leuke kaart met de kerstboom en wow wat heb je veel kaarten gekregen!
Groetjes Trudy

Antjes kaartcreaties zei

Leuke kerstkaart om mee te starten in het nieuwe jaar Jantine.
Wat staat het gezellig al die kaarten!
Groetjes Antje

Bep zei

Hoi Jantine,
Ook jij eerst de aller beste wensen en vooral een goede gezondheid. Je kaart is leuk weer met die boom en ook de binnen kant is gaaf.
Groetjes Bep

Angélique zei

Voor jou ook de beste wensen voor 2023, hopelijk blijft het bij de afgebroken kies.
Leuke kerstkaart heb je gemaakt.

Ans Gilbert zei

Gezellig al die kerstpost die een mooi plekje heeft aan de deur,
ook je kerstkaart is weer heel erg mooi geworden,
nog de allerbeste wensen voor 2023,
Groetjes,
Ansx

marian zei

Heel mooi weer je kaartje met de kerstboom. Leuk hè, zoveel kaarten ontvangen . Bij mij hangen ze in de hal, en blijven tot april hangen, wanneer de verjaardagskaarten komen. Dus lang plezier er van.
Groetjes van Marian.

Marijke zei

Dat zijn heel wat kaartjes Jantine. En allemaal om je een goed en gezond nieuwjaar toe te wensen. Laten we hopen dat in 2023 je gezondheid beter wordt!
Een nieuw begin en een nieuw kaartje weer. Een mooi kaartje met de kerstboom in het midden! Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke kerstkaart Jantine, bomen genoeg. Gezellig die kerstkaarten, hier hangen ze ook nog.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

De allerbeste wensen voor 2023. Wat een gezellige boel bij jou met alle kerstkaarten . Ik heb ze vandaag opgeruimd… Eerst wel kaal. Want het is wel heel gezellig met alle kerstkaarten. Jij begint met een hele leuke kerstkaart. Groeten Trijntje

!neke zei

Hele leuke kaart !!!
Groeten Ineke

Nancy Soetaert zei

leuke kerstboomkaart. Die chauffeur zal nog een paar dagen werk hebben om alle bomen van de achtergrond rond te brengen... ;-)
Leuk al die kaartjes zo naast mekaar. De mijne hangen aan 2 draden die gespannen zijn in onze living. Niet te doen om dat op de foto te krijgen, zou een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel uitgerekte panoramische foto zijn...
De mijne mogen blijven hangen tot Valentijn.
groetjes
Nancy

Claudia's kaartjes zei

geweldige kaart. Zeer mooi. Bij Girlz Creative Christmas kan je meedoen met kerstkaarten. Thema deze week is Gnomes.
Very nice card.
grtjs Claudia

Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/

GerJanne zei

Oh wat is dat toch genieten, he? Al die kaarten! Ik heb ze ook nog hangen hoor. Veel te leuk !
Je kaart is weer mooi! Ook leuk de binnenkant. Die boom heb ik volgens mij ook nog ergens in de verpakking liggen...

Nancy zei

Hey Jantine,
Wat een leuke kaart werd het!
Dankjewel voor jouw lieve bericht op mijn blog!
En dankjewel ook voor jouw leuke kalenderkaart die deze week in de bus zat. Nu zit ik mij te bedenken of ik jaar jou een kaart stuurde... Denk het wel, anders laat je het maar weten. Ik heb er dit jaar ook weer echt veel gestuurd, ik moet mijn lijst nog maar een keer overlopen...
Liefs,
Nancy

Gina zei

Leuke kerstkaart met de rode truck ! Leuk ook al jouw ontvangen kerstkaartjes 8 Groetjes Gina

Angela zei

Schitterende kerstboomkaart Jantine!
Mijn voornemen is om regelmatig een kerstkaart te maken en plaatsen.... de eerste week heb ik alweer gemist 🙈.

Wat een idee om de kaarten aan de deur te hangen.... zie je ze veel beter dan aan zo'n lijntje + je kunt er in verhouding veel meer kwijt. Moet ik onthouden😁

Angelique zei

Hele leuke kerstkaart met de vrachtwagen. Gezellig zo al die kaartjes aan de deur, hier hangen ze ook nog allemaal op.
lieve groetjes Angelique