donderdag 13 juni 2024

Kerstkaart week 24/52 WTC

 Alweer donderdag, dus tijd voor een kaartje voor 52WTC. Tot nu toe lukt het om telkens nog iets te maken, maar de verhuizing komt dichterbij, dus het moment dat dat niet meer lukt waarschijnlijk ook. Want ik heb niet zo erg vooruitgewerkt.
Op 52WTC zie je vandaag inspiratiekaarten van Miranda en mijzelf. Ik maakte er eentje in het thema van onze uitdaging "Winternacht", met een leuk model dat iemand mij doorstuurde via Youtube
Dit is het zij-aanzicht:
En zo kan ie in een envelop:
Ik heb niet te veel toegevoegd, om de mooie sterrennacht goed uit te laten komen.

donkerblauw en lichtblauw papier, dp Action, stempels SU, gestempeld met "Night of Navy" en Versamark, WOW! emobossingpoeder, mal kerstgroep Hobby2Do, Nestabillities circle en reverse scaloped circle

Doe je gezellig mee met 52WTC? Er komt altijd een DT lid bij je langs.
Tot zondag 23 juni kun je nog meedoen met de uitdaging "Winternacht".


Fijne (donder)dag!

21 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schitterende kaart, het model en het papier is zo mooi samen met de stansen een top kaartje!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke patroon en de leuke details
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart met mooie details.
Groetjes, Caroline

Femmy zei

Prachtige kaart Jantine, stempel tekst vind ik super. Groetjes Femmy

Annemarie en Merit zei

Schitterende doorkijk kaart met een hele mooie winternacht..
Heel veel succes met alle voorbereidingen voor de aanstaande verhuising!!
Liefs Annemarie en Merit

Epie zei

Mooie winternacht kaart Jantine met de vele sterren
Fijne dag groeten Epie

marian zei

Een prachtige doorkijkkaart heb je gemaakt met de opdracht "Winternacht.
Groetjes van Marian.

Eri zei

Prachtige kaart met dit mooie sterrennacht doorkijkje.
Groetjes, Eri

Marijke zei

Een heel mooi kaartje Jantine! Mooi gedaan met dat doorkijkje! Groetjes Marijke

Kaartenkraam zei

Wat een prachtige doorkijk is dit geworden. De kleuren vind ik heel mooi en zoveel diepte!

groetjes van Ank

Daphne zei

Leuk, het model.
Mooi dat je niet teveel hebt toegevoegd, nu komt het model en het mooie plaatje nog beter tot zijn recht.

Suzan zei

Wat een schitterende kaart Jantine! Het patroontje is ook super!
Groetjes Suzan

Rina zei

Leuk modelletje en alles zo netjes gecombineerd op je kaartje.
Groetjes Rina

joke zei

Prachtige kaart heb je gemaakt als voorbeeld en wat een leuk model, bedankt voor de link.
Groetjes Joke

Ans Gilbert zei

Wat een leuk model is dit, een heel mooi doorkijkje en je hebt perfect papier gebruikt,
Groetjes,
Ansx

Trijntje zei

Hele mooie kaart .leuk in de winternacht. Mooi tafereeltje . Mooi model. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtige kerstkaart Jantine. Mooi model en het ziet er heel sfeervol uit in dat nachtblauw.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Ik vind hem prachtig! Leuk model en door die diepte geeft het iets magisch...

!neke zei

Helemaal top deze kaart !!!
groeten Ineke

Sarah zei

Tof deze dieptekaart! Ik kom zo weinig tot bloggen toe dat ik denk ik niets weet van je verhuis... Succes! Er komt veel bij kijken. Ik weet er alles van bij Aranka, maar ik blijf lekker waar ik ben.
Lieve groetjes

Diny zei

Wow....wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt Jantine!
Groetjes Diny