donderdag 11 juli 2024

Kerstkaart week 28/52 WTC

 Vandaag laten Suzan en Martina hun inspiratiekaartjes zien op het blog van 52WTC
Ik maakte een kaartje met een basis die al op mijn werktafel lag (al een hele tijd ook, maar door de streepjes in het papier vond ik het lastig om te bedenken wat er op kon). Ik combineerde het met een plaatje, dat al geknipt in mijn mapje zat, van een sneeuwpop op een snowboard, de kleurtjes matchten wel, vond ik. Zeker nadat ik het op grijs papier matte. Maar toen moest er nog iets bij en dat vond ik echt lastig. Uiteindelijk werden het sneeuwvlokken in een lichtgrijs kleurtje.
De binnenkant nog een strookje en een hoofdje dat ik niet gebruikte:
Achteraf vind ik het een beetje gek dat die band op de trui van de sneeuwpop een aparte laag is, dat klopt niet voor mijn gevoel, maar goed, hij kan er niet meer af.
En weer iets opgeruimd van mijn werktafel en uit mijn knipplaatjes-mapje!🎉

lichtblauw, licht- en donkergrijs papier, dp Kars Creatief (heel oud al), afbeelding sneeuwpop ? (ook al heel oud), sneeuwvlokstansen StudioLight SL-ES-CD65 en CraftEmotions, rhinestones, tekst binnenzijde Carlijn Design

Doe je gezellig mee met 52WTC? Er komt altijd een DT lid bij je langs.
Tot 28 juli 20 uur kun je ook nog deelnemen aan onze maanduitdaging met de sketch.








Fijne (donder)dag!

17 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Jantine,
Wat een leukerd op jouw kaart!
Die band... tja... zelf heb ik het niet zo met knipplaatjes maar hij is best wel grappig deze snowbord-sneeuwman...
Liefs,
Nancy

Anita van Deur zei

Het is een super leuk kaartje, die band vind ik zelfs leuk net als of zij ( een sneeuwpop kan ook vrouwelijk zijn toch haha) een jurk aan heeft met een trui :)

Je@net zei

Leuke winterse kerstkaart heb je gemaakt, Jantine. En die band is niet gek hoor, vind het wel leuk staan eigenlijk!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke papier en het leuke sneeuwpop plaatje de band op zijn trui geeft wel een leuk effect
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Een mooie kaart en dit plaatje past goed bij het papier.
Groetjes, Caroline

Femmy zei

Prachtige kaart Jantine, het designpapier heb ik ook nog leuk om te zien hoe jij het verwerkt hebt, groetjes Femmy

!neke zei

Hij is wel heel leuk !!!!!
groeten Ineke

Caroline zei

leuke sneeuwpop kaart groetjes Caroline

Marijke zei

Ik vind het een leuk kaartje hoor met de sneeuwman! En die trui ook helemaal prima! Leuk gedaan! Groetjes Marijke

marian zei

Een leuke kerstkaart heb je gemaakt met die sneeuwpop er op.
Groetjes van Marian.

Anoniem zei

Een leuke kerstkaart en die sneeuwpop heeft een mooie riem om gekregen van de creatieve bouwer. Mooi deze kleurtjes.
Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

Nancy Soetaert zei

toch een leuke kaart geworden! Ik heb die sneeuwpoppen ook gekocht, heel in het begin van mijn kaartenmaken, bij Pippoos denk ik. Ik heb er ook stempels van, al jaren niet meer gebruikt... (Herkenbaar ?)
Alles passeert nu vast door je handen terwijl je de verhuis aan het voorbereiden bent...
Groetjes
Nancy

Rina zei

Mooi kerstkaartje met die sneeuwpop.
Kan best met die band op zijn trui hoor.
Groetjes Rina

Eri zei

Een leuke kaart met de sneeuwpop. Ik vind die band wel meevallen.
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Het is een leukerd en die band vind ik juist wel leuk, breekt een beetje!

Trijntje zei

Je hebt een leuke kerstkaart gemaakt met dit leuke sneeuwpopje. De band past er goed op … meestal zit er een gesp of zoiets op… Fijn om weer iets op te hebben. Groeten Trijntje

Alan Curtis zei

Dhr. Pedro is direct in pure lening en project(en) financiering privé/bedrijven die toegang zoeken tot fondsen op de kapitaalmarkt. Neem contact op met dhr. Pedro via e-mail: pedroloanss@gmail.com chat ook met hem via WhatsApp-berichten: +393510140339 Ze hebben me geholpen met een lening van 720.000,00 euro om mijn bedrijf te verbeteren. Het was gemakkelijk en snel toen ik de lening aanvroeg toen het moeilijk werd met mijn bedrijf. Dhr. Pedro heeft me zonder vertraging een lening verstrekt.